י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ליפא שמלצר: "אני מציית לרבנים. נקודה"

בשיחה ל'בחדרי חרדים', אומר הבוקר הזמר ליפא שמלצר: "אני שמעתי לרבנים, אני שומע לרבנים, ואני אשמע לרבנים. ושכולם יפנימו את זה". והוא ממליץ לכם, הגולשים – לכו לישון...

לא מתחרט. ליפא שמלצר
לא מתחרט. ליפא שמלצר



הזמר ליפא שמלצר, אומר הבוקר (א) ל'בחדרי חרדים' בשיחת טלפון מארצות-הברית: "מעולם לא הבעתי חרטה על ביטול ההופעה הגדולה, אני אדם שמציית להוראות הרבנים, כך עשיתי וכך אעשה.

"לפני הכל אני רוצה לומר לך דבר אחד חשוב. יש אנשים ששומעים מה שהם רוצים לשמוע. אפילו אם תגיד להם לילה והם רוצים לשמוע יום – הם ישמעו יום, ולא יעזור כלום", נאום ליפא הרומז לדברים שפורסמו בשמו ב'בחדרי חרדים'.

ליפא מתעקש כי הוא שלם לחלוטין עם ביטול ההופעה: "אני עשיתי דבר טוב, נקודה. אני שומע לרבנים ומה שהם אומרים – קדוש בעיני. יותר מזה אין לי מה להגיד".

האם תמשיך להופיע, כפי שאמרת בראיון?

"זה דבר פשוט שאם יהיה לי היתר מהרבנים לגבי הופעה כזו או אחרת אני יכול להופיע. מה יותר פשוט מזה?".

שמלצר מבקש שוב ושוב להדגיש את הדברים הבאים: "חשוב לי מאוד שכולם ישמעו את זה. לא משנה מה שהיה, זה לא משנה אם הרבנים עודכנו בכל האמת או כמעט בכל האמת – אני שמעתי לרבנים, אני שומע לרבנים, ואני אשמע לרבנים. חד משמעית".

והוא מוסיף: "כתוב בגמרא, נדמה לי על רבן גמליאל, שאחד התלמידים פסק הלכה שלא כמותו. בא אליו רבן גמליאל ואמר לו - אפילו שאתה צודק, ודבריך הם הנכונים - תעשה כמוני. כי אם יש פסק הלכה מהרבנים, כן אמרו אמת או לא, זה לא משנה.

"אני רוצה שכולם יפנימו את זה – ליפא שמלצר לא מתחרט בכלל, לא על ביטול ההופעה ולא על ההפסד הכספי. עשיתי את מה שגדולי הדור אמרו לי, וזה הכי חשוב. נקודה. ותכתוב את זה".

לפני שהשיחה מסתיימת, מבקש ליפא, באופייניות מתבקשת, "לומר עוד דבר אחד קטן קטן, תרשום: חג שמח לכל עם ישראל, ותלכו לישון, כי אם לא - אתם תהיו עייפים בלילה..."
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד