כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

בועז יונה יוסגר לארץ בשבוע הבא

סוף נמלט להסגרה. מנכ"ל חברת 'חפציבה' הנמלט, בועז יונה, יוסגר לארץ בתחילת השבוע הבא, אז יחלו ההליכים הפליליים כנגדו. יונה חשוד ששלשל מליונים מקופת 'חפציבה' לכיסו הפרטי, ובכך גרם לקריסתה

יוסגר. בועז יונה לאחר מעצרו באיטליה
יוסגר. בועז יונה לאחר מעצרו באיטליה

מנכ"ל חפציבה הנמלט, בועז יונה יוסגר לארץ, כך הודיעה משטרת איטליה למשטרת ישראל. בזאת מסתיימת תקופה של דיונים וערעורים מתישים באולמות בתי המשפט האיטלקיים. יונה, החשוד בגניבת מליונים מקופת חברת 'חפציבה' ובגרימה לקריסתה, יובא לארץ ביום שני הבא.

חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה של משטרת ישראל, ייצאו בסוף השבוע לאיטליה על מנת לסכם את הפרטים האחרונים. ביום ב' הם ינחתו בנמל התעופה בן גוריון כשבועז יונה בידיהם.

לא גנבתי. יונה בתקופת כהונתו כמנכ"ל חפציבהצילום: לא גנבתי. יונה בתקופת כהונתו כמנכ"ל חפציבה
לא גנבתי. יונה בתקופת כהונתו כמנכ"ל חפציבה

בועז יונה נמלט מהארץ עם קריסת חברת חפציבה. לפני כחצי שנה הוא נלכד ונעצר באיטליה על ידי המשטרה המקומית, לאחר מצוד בינלאומי ממושך שנערך אחריו בשל צו מעצר בינלאומי שהוצא נגדו.

ישראל הגישה לאטליה בקשה רשמית להסגרתו, אך יונה שכר סוללת עורכי דין, ישראלים ומקומיים, שהערימו קשיים רבים בדרך להסגרה. כאמור, איטליה הודיעה בימים האחרונים באופן סופי כי יונה הוא 'בר הסגרה'.

בראיון ל'ידיעות אחרונות', שהעניק מתוך הכלא האיטלקי, אמר יונה: "אני מבקש סליחה מכל אלו שנפגעו וניזוקו מהקריסה. עשיתי הכל כדי שהרוכשים יקבלו את דירותיהם. אמנם נכשלתי, אבל בשום אופן לא גנבתי".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד