י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מנכ"ל מרכנתיל: בתוך 3 שנים לא יהיה מוסד שלא יעבוד איתנו

למעלה מ-1000 מנכ"לים ובכירי הכלכלה החרדית השתתפו באירוע ההשקה של "מרכז העסקים למוסדות" של בנק מרכנתיל. דיווח ותמונות מהאירוע

נואם הכבוד. הרב יצחק דוד גרוסמן
נואם הכבוד. הרב יצחק דוד גרוסמן

למעלה מ-1000 מנכ"לים, מנהלי מוסדות, אישי ציבור, ח"כים, ראשי ערים, אנשי עסקים ובכירי הכלכלה החרדית, השתתפו בערב מיוחד שנערך באולמי הדר דימול ברמת גן.

באירוע השיק בנק מרכנתיל את "מרכז העסקים למוסדות" – מרכז מיוחד שהוקם לטיפול מקצועי ומותאם במיוחד לחשבונות של מוסדות התורה וארגוני החסד.

בנק מרכנתיל הוא הבנק הראשון שהרים את הכפפה והקים מחלקה מיוחדת למוסדות וארגונים והעמיד בראשה את טובי אנשי הצוות ובכירי הבנק, בכדי להעניק את הטיפול המקצועי והטוב ביותר לחשבונות המוסדיים. "בנק מרכנתיל מקבוצת דיסקונט, נהנה מגיבוי מלא של קבוצת דיסקונט, קבוצה חזקה ומובילה מכל בחינה שהיא. המחלקה החדשה אשר כבר החלה בפעילותה, היא מחלקה המורכבת מבכירי הכלכלנים בבנק ומאנשי הצוות המקצועיים ביותר בכדי להעניק לחשבונות המוסדיים סל פתרונות כולל ומקיף לכל צרכיהם". אמר באירוע מר שלמה זהר, יו"ר קבוצת דיסקונט.

בתוך 3 שנים. ליצמן, גפני וגוטרמן עם מנכ"ל הבנק, יעקב טטנבאוםצילום: בתוך 3 שנים. ליצמן, גפני וגוטרמן עם מנכ"ל הבנק, יעקב טטנבאום
בתוך 3 שנים. ליצמן, גפני וגוטרמן עם מנכ"ל הבנק, יעקב טטנבאום

ר' רובי שראן, מבעלי קבוצת דיסקונט ובנק מרכנתיל, הגיע גם הוא במיוחד לארץ ונשא דברים נרגשים באירוע. בדבריו, תיאר את כל הכרוך בניהול ותפעול בנק בבעלות יהודית – חרדית: "בנק דיסקונט ובנק מרכנתיל, סגורים בימי שבת וחג ובחו"ל - סגורים כמובן גם בחג שני, מה שאין כן בבנקים אחרים שם. בנוסף, נכנסה קבוצת דיסקונט בקשרי עסקים עם חברות גדולות רבות. בטרם נחתמת כל עיסקה שהיא, אנו דואגים לביצוע היתר עיסקה עפ"י הבד"ץ העדה החרדית לחברות עמם אנו באים בקשר עסקי כלשהו".

"במהלך השנים הרבות בהן אני עובד עם הציבור החרדי, למדתי להעריך ולהוקיר את מנהלי המוסדות. למדתי להכיר את העול הכבד המונח על כתפיהם ואני מודע לצרכים המיוחדים להם הם זקוקים ולתנאים הדרושים להם. אני שמח שכיום, יש בידי היכולת לסייע להם ולהעניק להם את כל מה שהם זקוקים לו מבחינה פיננסית ובכך לסייע להמשך פעילות ובנין עולם התורה". אמר ר' יעקב טננבאום, מנכ"ל הבנק.

"למרכז העסקים החדש שלנו יש את כל התנאים ואת היכולת המקצועית הגבוהה ביותר בכדי לתת לכל מוסד את הדרוש לו. החל מייעוץ מקצועי וכלה בתנאים מועדפים ובאשראי נח במיוחד. אנו מעמידים לרשות המוסדות אנשי צוות מהטובים ביותר בארץ אשר יהיו זמינים בכל עת ובכל שעה ויסייעו ככל האפשר בפתרון כל בעיה צפויה או לא צפויה. אני בטוח שתוך 3 שנים, לא יהיה מוסד, ארגון חסד או גוף תורני כלשהו שלא יעבוד איתנו". הדגיש המנכ"ל.

הופעה מיוחדת. ליפא שמלצר באירועצילום: הופעה מיוחדת. ליפא שמלצר באירוע
הופעה מיוחדת. ליפא שמלצר באירוע

במהלך הערב החגיגי, אותו הנחה הרב שלמה רוזשנטיין, נהנו המשתתפים מהופעה מיוחדת של הזמר ליפא שמלצר, אשר הנעים בניגוניו לכל אורך האירוע.

ר' אברהם אשכנזי, מנהל "מרכז העסקים למוסדות" אמר כי זכות גדולה היא עבורו להעמיד את הידע הרחב ואת הנסיון העתיר שצבר בשנות עבודתו הרבות בתחום הבנקאות, לרשות מוסדות התורה והחסד. בשנותיי הרבות בתחום, עסקתי במגוון בעיות פיננסיות ובמציאת פתרונות חכמים ויצירתיים. אני שמח ומתרגש מהעובדה, שכיום אני זוכה להעניק את הידע העשיר שצברתי לזכות עולם התורה ובכך לסייע לבניינו".

נואם הכבוד באירוע, הרה"ג ר' יצחק דוד גרוסמן, רבה הראשי של מגדל העמק ונשיא מוסדות "מגדל אור" פתח בדברי תורה. הוא ציין את עיתוי האירוע- שלושת ימי ההגבלה הקודמים לזמן קבלת התורה וציין עד כמה זמן זה מתאים לפתיחת מרכז מיוחד אשר הוקם ונועד לסיוע ספציפי לבנין עולם התורה והחסד. בהמשך נאומו, סיפר לקהל האדיר על היכרותו רבת השנים עם כל הגורמים המנהלים את הבנק, החל ביו"ר הקבוצה מר שלמה זהר וכלה במנכ"ל הבנק ר' יעקב טננבאום. בדבריו תיאר אותם כ"אנשי חיל ואנשי מקצוע גם יחד, החפצים לעזור בכל מאודם להמשך פריחת עולם התורה".

קישורים:
בנק מרכנתיל מציג: 'מרכז עסקים למוסדות'
לתמונות נוספות מהאירוע, לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד