י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

טיפים לכביסה לבנה ומבהיקה

מתי להשתמש באקנומיקה, באיזו תוכנית הכי כדאי להשתמש במכונת הכביסה ומה הסוד של השימוש באבקת סודה לשתיה?

טיפים לכביסה לבנה ומבהיקה




שמירה על איכותו של הצבע הלבן בבגדים, חשובה במיוחד ומוסיפה רבות למראה האסתטי שלו. 'מומחי הכביסה של "ביומט"'-מעניקים מגוון טיפים לכביסה לבנה ומבהיקה במיוחד.

• בידוד הצבע הלבן משאר הפריטים – בראש ובראשונה, יש להקפיד על הפרדת צבעים מוחלטת בין הצבע הלבן לגוונים השונים. הצבע הבהיר הינו רגיש במיוחד ובמקרה של כביסה משותפת עם צבעים נוספים, עלול להיצבע בגוונים אחרים.

• הפעלת תוכניות כביסה עדינות- בדרך כלל- הפריטים הלבנים, עשויים מבדים עדינים ורגישים. מומלץ להעדיף תוכניות כביסה עדינות בטמפרטורה נמוכה של בין 30-40 מעלות ולהקפיד לקרוא את הוראות היצרן שמופיעות על תווית הבגד לפני הפעלת המכונה.

• שימוש בחומרי כביסה מלבינים- אבקת הכביסה, מעניקות לבגד ניקוי ולובן מושלם, הודות הסבון הפעיל הקיים בהם. יש לבחור באבקה יעילה, כגון אבקת "ביומט", המכילה את חומצת ה"אוקסיג'ין פאואר", שמסייעת להסרת כתמים ולביצוע פעולת חיטוי המאפשרת את הלבנתם.

• בגדים לבנים שהצהיבו- ניתן לכבס בכביסה עדינה, להכין תערובת של רבע כוס אבקת סודה לשתיה, 3/4 כוס אבקת כביסה ו4 כוסות מים ולהכניס למכונה. ישנה דרך נוספת- ניתן להשהות קודם הכביסה- את הבגדים במים חמים ומעט חומץ-במשך חצי שעה. אך יש לבדוק מראש את השפעת החומץ על הבד.

• טיפול בכביסה לבנה שנצבעה- במידה ו'השתחל' למכונה פריט צבעוני שגרם למעבר של צבע לבגדים הלבנים, יש לבצע- מייד בסיום פעולת הכיבוס כשהבגדים עדיין רטובים, חזרה על כל פעולת הכביסה הארוכה בטמפרטורה גבוהה יותר. (כמובן- ללא הפריט הצבעוני שהשתחל)

• כתמים על בגדים לבנים- מומלץ לבצע את פעולת הסרת הכתמים- טרם הכביסה. במידה והבגד לבן לחלוטין- ניתן להשתמש באקונומיקה להסרת הכתם. יש לנסות קודם את השפעת האקונומיקה במקום נסתר של הבגד ובמידה ולא ניכרת השפעה חריגה לעבור עם מטלית ספוגה באקונומיקה על הכתם ולהשהות עד שהכתם יוסר.









'ביומט' מציעה: אריזת חיסכון משפחתית של עד 204 כביסות

חברת 'פרוקטר אנד גמבל', המייצרת את אבקת 'ביומט', מציעה מארז חיסכון משפחתי של 9 ק"ג עם כמות אבקה ל204 כביסות. האבקה המשפחתית, מאפשרת חיסכון משמעותי וניקוי יסודי לכמות רבה של כביסות. בכל אריזה 9 קילוגרמים של אבקה המאפשרים ביצוע של 204 כביסות, בהתחשב בכך שכל כביסה מכילה 44 גרם אבקה.

שירה ליפשיץ, מנהלת מותג ביומט אומרת, כי 'ביומט' המשפחתית נועדה להעניק פיתרון מרבי במחיר אטרקטיבי: " 'ביומט' הינה מאבקות הכביסה הוותיקות בארץ, אשר מוכיחה יעילות מתמדת במשך עשרות שנים. הכמות החסכונית הקיימת במארז המשפחתי, מאפשרת ביצוע של 204 כביסות במחיר חסכוני ואטרקטיבי".

חשוב לציין, כי האריזה המשפחתית מציגה גרסה משודרגת הכוללת: פעולת "אוקסיג'ן פאואר" לשיפור רמת הניקוי ומגוון רחב של ניחוחות חדשים ומרעננים. פעולת האוקסיג'ן פאואר, תורמת רבות להגברת יעילות האבקה באמצעות החמצן הפעיל שמכיל רכיבים דמויי אקונומיקה אשר מאפשרים שימוש ביכולות החיטוי של האקונומיקה, מבלי לפגוע בצבע ובאיכות הבגד. בנוסף, כוללים המרכיבים אנזימים אשר מאפשרים פירוק יסודי של לכלוך, שומן וכתמים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד