ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

מונה מנהל מכירות למגזר החרדי ב'הרץ'

'הרץ השכרת רכב' מינתה מנהל מכירות מיוחד שיעסוק בלקוחות החרדיים של החברה, ויתווה את פעילותה העסקית על פי צרכי המגזר. ב'הרץ' אומרים: "הציבור החרדי יקר וחשוב לנו"

מונה מנהל מכירות למגזר החרדי ב'הרץ'

צבי כהנא (30) מונה בימים אלו לשמש כמנהל מכירות מיוחד למגזר החרדי בחברת 'הרץ' המתמחה בהשכרת רכב בארץ ובחו"ל ובעסקאות ליסינג. לכהנא ניסיון מקצועי רב בתחום המכירות בחטיבה העסקית של באחת מחברות התקשורת המובילות.

לאור התרחבות פעילותה העסקית של חברת הרץ בקרב המגזר החרדי, ראו לנכון בהנהלת החברה לאייש משרה שתנהל את מערכת המכירות למגזר ולגייס לצורך כך איש מכירות מקצועי ובעל ניסיון מתוך הקהילה החרדית.

אריאל טובל, מנהל המגזר הפרטי בחברת הרץ אומר, כי לנוכח ההתפתחות העסקית של החברה במגזר החרדי שבאה לידי ביטוי בפתיחת סניפים ייעודיים בריכוזי אוכלוסייה חרדיים והפעלת סוכנים מיוחדים למגזר זה, הציבה החברה לנגד עיניה את השירות למגזר החרדי בסדר עדיפות גבוה ולצורך כך גייסה מנהל מכירות שצבר ניסיון רב בתחום, לצורך טיפול בקהל החרדי.

טובל מוסיף כי "הציבור החרדי יקר וחשוב לחברת הרץ. הגידול המבורך של לקוחות המגזר החרדי משליך על היערכות החברה בגיוס משאבים וכן שריון צי רכבים גדול לצורך השירות למגזר החרדי. אנו יודעים כי הלקוח החרדי יודע להעריך ולהוקיר מאמצים אלו בתקווה שהם אכן יביאו לו את התועלת הנדרשת".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד