י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

שיתוף פעולה בין נשיונל ג'יאוגרפיק לרשת 'קו עיתונות דתית'

על פי ההסכם תנהל הרשת החרדית את הצד המסחרי במהדורה המיוחדת לציבור שומרי תורה ומצוות של מגזין הטבע והמחקר הבינלאומי

שיתוף פעולה בין נשיונל ג'יאוגרפיק לרשת 'קו עיתונות דתית'

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין "נשיונל ג'יאוגרפיק ישראל" לרשת העיתונות "קו עיתונות דתית". אריאל קוניק, הבעלים של "קו עיתונות דתית", ויעל נמרודי-גילת, מנכ"ל "נשיונל ג'יאוגרפיק ישראל", חתמו השבוע על הסכם ראשון מסוגו לניהול ולהפצת המהדורה המיוחדת של מגזין המדע והטבע היוקרתי, המותאמת לציבור שומרי תורה ומצוות.

את המהלך לשיתוף הפעולה בין שני גופי התקשורת הוביל איש העסקים והממציא יוסף שניידר, ההוגה והעורך של המהדורה החרדית של המגזין הבינלאומי.

על-פי ההסכם, תיקח על עצמה הרשת את האחריות על הצד המסחרי של המהדורה החרדית של המגזין, כולל רכישת המודעות, השיווק וההפצה של המהדורה בקרב הציבור החרדי בישראל. המהדורה המיוחדת של "נשיונל ג'יאוגרפיק" יוצאת לאור מזה כשנתיים והיא מותאמת לציבור שומרי התורה והמצוות הן מבחינת התכנים והן מבחינת צורת ההגשה. תהליך ההפקה של המגזין מלווה על-ידי צוות של רבנים ומחנכים.

הוביל את המהלך. איש העסקים יוסף שניידרצילום: הוביל את המהלך. איש העסקים יוסף שניידר
הוביל את המהלך. איש העסקים יוסף שניידר

רשת "קו עיתונות דתית" מוציאה לאור שורה של עיתונים מקומיים בפריסה ארצית של 140 אלף עותקים בשבוע, רובם ביישובים בעלי רוב חרדי. במסגרת ההסכם החדש מתחייבים שני הצדדים לפעול במשותף לפיתוחם ולהפצתם של מוצרי נשיונל ג'יאגרפיק השונים בשוק החרדי.

"חברנו לגוף התקשורת הכי חזק והכי רלוונטי מבחינתנו בשוק החרדי", אמרה נמרודי-גילת לאחר חתימת ההסכם, "כך נוכל לנצל את כל הידע המשותף שלנו מבחינת ההפקה, העריכה והניהול, כדי לקדם את המהדורה החרדית של המגזין. 'נשיונל ג'יאוגרפיק ישראל' קיבע בשנים האחרונות את מעמדו כירחון הנפוץ בישראל, ואני משוכנעת כי ההסכם עם רשת 'קו עיתונות דתית' יוביל את המהדורה לשומרי תורה ומצוות אל קהלים איכותיים שלא נחשפו אליה עד היום".

המגזר החרדי בישראל, שבשנים האחרונות רשם עליה ברורה ברמת החיים שלו, מונה יותר כ-750 אלף נפש ב-120 אלף בתי אב. מכיוון שרבים בציבור החרדי בישראל נמנעים מחשיפה לאמצעי התקשורת המקובלים - טלוויזיה, עיתונות כללית, אינטרנט וכדומה – הרי שהמדיה המובילה והמפותחת ביותר במגזר היא של העיתונות הכתובה.

"המהדורה המיוחדת של 'נשיונל ג'יאוגרפיק' הגבירה בקרב רבים בציבור החרדי את המודעות לסוגיות חשובות כמו איכות הסביבה, שמירה על הטבע, זיהום מקורות המים והמזון ושימוש ב'אנרגיה ירוקה'", הוסיף יוסף שניידר. "אני שמח על-כך וגם צופה כי כבר בעשור הקרוב יהיה הציבור החרדי שותף משמעותי בקידום נושאים 'ירוקים' בחברה הישראלית".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד