י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

אליאור חן פותח במאבק נגד הסגרתו

אליאור חן, הכלוא בברזיל, הודיע היום כי שכר צוות גדול של עורכי דין ברזילאים, וכי הוא מתכווין להיאבק נגד הסגרתו לישראל. חן נעצר לפני כשבועיים ברחוב בסאו פאולו

שכר עורכי דין. אליאור חן
שכר עורכי דין. אליאור חן

אליאור חן הולך למאבק. הצעיר מביתר עילית, שעמד בראש כנופייה שהתעללה בילדים, הודיע היום (ה) כי שכר צוות גדול ובו עורכי דין ברזילאים. המטרה: למנוע את הסגרתו לישראל.

עורך דינו הישראלי, אריאל עטרי, נסע לסאו פאולו, ונפגש עם חן בכלאו. עטרי הודיע כי שכר בעבור חן צוות של עורכי דין מקומיים שיעשו הכל כדי למנוע את הסגרתו לישראל.

אליאור חן נעצר לפני כשלושה שבועות, לאחר מצוד בינלאומי שנערך אחריו משך חודשים. הוא נתפס כשהוא משוטט ברחובות סאו פאולו, בשעת לילה מאוחרת.

לטענת חן ועורך דינו, הוא הסגיר את עצמו למשטרה המקומית מיוזמתו, "בכדי למנוע חילול השם". אך לגירסת משטרת ברזיל, חן נעצר לאחר שזוהה על ידי שוטר מקומי.

לישראל יש הסכם הסגרה עם ברזיל, וזה מאפשר את הכנת בקשת ההסגרה הרשמית ואת המגעים למימושה, אך הדבר אורך זמן רב, לעיתים שנים.

אליאור חן חשוד כי עמד בראש כת שהתעללה בילדים בירושלים. הכת ביצעה התעללות קשה, פיזית ונפשית, בפעוטות כבני שלוש וארבע בני משפחה אחת. הפעוט בן השלוש, שנפגע באורח הקשה מכולם, שוכב עדיין במצב צמח בבית החולים הדסה בירושלים.

קישורים:
אליאור חן הסגיר עצמו למשטרת ברזיל
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד