ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

'יום חדש' יוצא להפסקה

העיתון 'יום חדש', שהחל להופיע לפני כשלושה וחצי חודשים, מפיץ היום (א) את גיליונו האחרון במתכונתו הנוכחית. הוא ישוב להופיע לאחר היערכות חדשה במערכת העיתון

'יום חדש' יוצא להפסקה

העיתון 'יום חדש', שהחל להופיע לפני כשלושה וחצי חודשים, מפיץ היום (א) את גיליונו האחרון במתכונתו הנוכחית.

העיתון לא יופץ בימים הקרובים, והוא ישוב להופיע לאחר היערכות חדשה במערכת העיתון, הדורשת שינויים משמעותיים, לקראת הרחבת העיתון ושינוי בדרכי ההפצה, אשר תכלול תוכנית מנויים.

בדבר המערכת המתפרסם היום נכתב:

במהלך שלושת החדשים מיום הוצאתו לאור בשעטו"מ של 'יום חדש', התוודענו לקשיים ולבעיות המלווים הוצאתו-לאור של עיתון יומי, למדנו את רחשי-לבם של קוראינו הנאמנים, הכרנו את הניואנסים הפרטיים והציבוריים ואת הציפיות אשר תולים בנו.

עתה אנו עומדים בפתחה של היערכות חדשה, הדורשת שינויים משמעותיים לקראת הרחבת העיתון ושינוי בדרכי ההפצה, אשר תכלול תוכנית מנויים.

עקב זאת, בהתייעצות עם רבותינו גדולי הדור שליט"א, המלווים אותנו בכל צעדינו, החלטנו לצאת להפסקה קצרה של היערכות ושל התחדשות, לתועלת ציבור הקוראים.

אנו מודים לקהל הקוראים על אמונם המלא בעיתון ועל העידוד והחיזוק מעוררי-ההשתאות שהרעיפו עלינו; על הביקורת ועל ההערות הבונות שחלקו איתנו.

אנו מקווים בקרוב מאוד להפתיע בעיתון מורחב, שיופץ לשביעות רצונם המלאה.

אנו מתפללים לסייעתא דשמיא, להמשיך למען הציבור ולמען כבוד שמים, להחדיר אהבה ואחדות בין כל חלקי הציבור החרדי, בהדרכת רבותינו, גדולי הדור ומנהיגיו שליט"א.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד