ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

'הבית היהודי' בגמר תחרות פרסי האקדמיה לטלוויזיה

תוכנית היהדות ’הבית היהודי’, המשודרת במוצ"ש בערוץ 1, עלתה לגמר תחרות פרסי האקדמיה לטלוויזיה ולקולנוע. תתחרה בקטגוריית מגזין בתחומי תרבות ופנאי

עומד בפינה. ידידיה מאיר
עומד בפינה. ידידיה מאיר

תוכנית ’הבית היהודי’, המשודרת בכל מוצ"ש בערוץ 1, עלתה לגמר תחרות פרסי האקדמיה לטלוויזיה ולקולנוע, שתתקיים ב-8 ביולי באולפני הרצליה ותשודר בערוץ 2.

התוכנית, בעריכת שלומי גולדברג ובהנחייתו, תתחרה בקטגוריית מגזין בתחומי תרבות ופנאי, ויחד איתה מועמדות גם ’Y בעשר’ של yes, ’דואט ישראלי’ של הטלוויזיה החינוכית, ’העולם הבוקר’ של רשת (ערוץ 2), וכרגיל – ’ערב טוב עם גיא פינס’ של HOT.

’הבית היהודי’ היא תוכנית המביאה חדשות, ראיונות וכתבות בנושאי יהדות, בארץ ובעולם היהודי. זוהי התוכנית היחידה כיום בטלוויזיה הישראלית שעוסקת בנושאים יהודיים בצורה מעמיקה,ומציגה סרטים תיעודיים בנושאים אלה.

לאחרונה הוצגו בתוכנית תמונות נדירות של צדיקים המתגלגלים בשלג הירושלמי כדי להיטהר, חסידי ברסלב שהסכימו לחשוף עצמם בעת התבודדות ביערות, צעירים שגילו את יהדותם בהודו ובמזרח דווקא ועוד.

כמו כן, הביאה התוכנית שיחות אישיות עם בעלי תשובה ידועים ובהם אורי זוהר, נועה ירון ונאוה ברוכין, חשיפות מן הנעשה בעולם החרדי, ופינות בהגשת העיתונאים אורי רווח וידידיה מאיר, ציפי חוטובלי ואריאל ברמן.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד