י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

עיריית בני ברק מחרימה מכולות בנייה

ההחרמה בוצעה לאחר שהתברר כי קבלנים מזלזלים בהנחיות, והמכולות נשארות בשבתות ברחובות גדושות ומלוכלכות. על קבלני הביצוע ועל בעלי הפרויקט הוטלו קנסות כספיים גבוהים

עיריית בני ברק מחרימה מכולות בנייה

9 מכולות בנייה שהונחו באזורים שונים בבני ברק בניגוד להיתר העירייה כגון הוחרמו ביום שישי האחרון על ידי פקחי האגף לתברואה של העירייה.

על ביצוע ההחרמות החליט ראש העיר ישכר פרנקנטהל, לאחר שהוברר שקבלנים מזלזלים בהנחיות, והמכולות נשארות בשבתות ברחובות גדושות ומלוכלכות, כשהן מוצבות על מדרכות, כבישים, או על צומת, או בלא כיסוי ברזנט.

בנוסף לכך, ישנם תושבים המשליכים אשפה ביתית רטובה לתוך אחת מהמכולות, וכתוצאה מכך, משליך הקבלן את האשפה הביתית לכביש.

בעקבות זאת, הוחלט על החרמת המכולות המוצבות בניגוד לכללי ההיתר, ועל קבלני הביצוע ועל בעלי הפרויקט הוטלו קנסות כספיים גבוהים במיוחד. בנוסף, הואיל והמכולות המוחרמות הופנו למחסני משמרת, חייבה העירייה את הקבלנים והיזמים בעלות כספית של השמירה.

לאחר קבלת נתוני ההחרמות, סוכם בהנהלת אגף התברואה להמשיך בסיורים קבועים של פקחי התברואה בימי שישי, כדי למנוע את המשך המצב ששרר באחרונה באזורים שונים.

בימים אלו גם הוברר שישנם אנשים הגוזמים גזם קל במקומות שונים ומשאירים את הגזם ברחוב, לא בתוך שקיות ולא בימי הפינוי. כנגדם הוגשו בימים אלו תביעות משפטיות והוטלו קנסות.

פעולות אלו הן חלק ממכלול הצעדים העירוניים, בעידוד ראש העיר, לשיפור ולשדרוג המצב התברואי בעיר, כהכנסת פחים לחצרות במקום במדרכות, התקנת כ-1500 אשפתונים באזורים שונים, עידוד תלמידים בתחרות לשמירת הניקיון, מניעת השלכת פסולת מערים אחרות למיכלים באזורי התעשייה הצפוניים של בני ברק ועוד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד