י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

'אוצר סטוק': מהפכה בתחום המדיה היהודית

כל מי שניסה למצוא ברשת תמונה ללא זכויות יוצרים בנושאים יהודיים, נתקל במחסור משווע ונאלץ להתפשר או להעזר בצלם פרטי. קבוצת אנשי מקצוע בתחום המולטימדיה, הרימה את הכפפה ומגישה: אוצר של אלפי תמונות ופונטים

'אוצר סטוק': מהפכה בתחום המדיה היהודית

גרפיקאים ואנשי עיתונות רבים יכולים לנשום לרווחה בימים אלה, בעקבות כניסתו לשוק הוירטואלי של אתר 'אוצר סטוק' - אתר המספק חומר ויזואלי רב, מגוון ועכשוי בנושאים יהודיים.

כל מי שאי-פעם ניסה למצוא תמונה ללא זכויות יוצרים בנושאים יהודיים, נתקל במחסור משווע
ונאלץ להתפשר או להעזר בשירותיו של צלם פרטי.

בעקבות כך, החליטה קבוצת אנשי מקצוע בתחום המולטימדיה, בארץ ובארצות-הברית, להרים את הכפפה ומגישה את אתר 'אוצר סטוק'.

האתר, בגירסת הבאטה, מציע כבר עתה אלפי תמונות למכירה עבור מעצבים, גרפיקאים, עיתונים ופרסומאים. כמו כן ניתן למצוא באתר מגוון פונטים [גופנים] שפותחו, על ידי גרפיקאים מהשורה הראשונה, במיוחד עבור לקוחות 'אוצר סטוק', אותם ניתן לרכוש במחירים אטרקטיביים במיוחד.

וכך, מהיום ניתן לחפש ברשת האינטרנט תמונות "רויילטי פרי" [ללא זכויות] במגוון נושאים, כגון "מנהגים וחגים", "יודאיקה", "מצוה ומסורה", "חיים יהודיים" ועוד ולמצוא לרכישה תמונות קולעות ואיכותיות.

אתר 'אוצר סטוק' מתקיים ומתרחב בזכות תרומתם של צלמים מקצועיים, אשר מעלים את יצירותיהם ב'אוצרסטוק' וזוכים בתמורה לתשלום, עבור כל הורדה.

מנהל אתר 'אוצר סטוק' אמר לכתבנו כי הוא מזמין צלמים להציע את תמונותיהם האיכותיות, להעשיר את המאגר ולקבל תמורה הולמת על כל הורדה שתתבצע - עד 55% ממחיר התמונה באתר.

כיום האתר מוגש, רובו ככולו, באנגלית אולם בגרסתו הסופית הוא יתורגם כולו לעברית, ויכלול מנוע חיפוש פנימי, מהמתקדמים בתחום.

קישורים:
לכניסה לאתר - לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד