י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

למה שיקרו לנו?

עיריית ירושלים הגיבה לכתבה ב'בחדרי חרדים' והודיעה: "הטענה כאילו זמרות, או כל שכן רקדניות, תופענה במהלך הערב, הינה שקרית ומגמתית". הערב, הרקדניות הופיעו גם הופיעו. איך זה קורה?

היתה הופעה. גשר המיתרים בזמן האירוע . צילום: עזרא לנדאו
היתה הופעה. גשר המיתרים בזמן האירוע . צילום: עזרא לנדאו

שקרים גסים? טעות סופר? דיס אינפורמציה? לא ברור. מה שברור הוא שלמרות כל ההכחשות, להקת המחול 'מחולה', המונה כמה עשרות רקדניות, הופיעה הערב (ד) באירוע 'חנוכת גשר המיתרים'. מיותר לציין, כי ראש העיר, אורי לופוליאנסקי מכבד את האירוע בהשתתפותו.

להקת המחול עלתה לבמה באופן מגוחך. במסגרת 'פשרה שהושגה ברגע האחרון' עלו הבנות לרקוד כשהן מכוסות מכף רגל ועד ראש. מנהלה האמנותי של 'מחולה', יניב הופמן, אמר לאתר ynet: "זוהי לא רק המלחמה של להקת מחולה, אלא של הציבור כולו. מישהו צריך להתעורר כאן ולחשוב מה יהיה על הציבור החילוני המתגורר בעיר בעתיד. זוהי עליית מדרגה ואלו ימים חשוכים. אנחנו בהלם, וכואבים שזהו המצב אליו עיר הבירה הידרדרה".

תגובת עיריית ירושלים, כפי שהתקבלה במערכת צילום: תגובת עיריית ירושלים, כפי שהתקבלה במערכת
תגובת עיריית ירושלים, כפי שהתקבלה במערכת 'בחדרי חרדים'

בימים האחרונים הכחישו דוברי עיריית ירושלים את דבר קיומו של מופע הרקדניות. בתגובה לשאלת 'בחדרי חרדים' מסרה דוברות העירייה: "לעירייה אין ולא הייתה כל כוונה לאפשר את קיומו של אירוע שאינו עומד בגדרי הצניעות, או שיש בו חשש לפגיעה ברגשות הציבור. הטענה כאילו זמרות, או כל שכן רקדניות, תופענה במהלך הערב, הינה שקרית ומגמתית".

בפועל, כאמור, הייתה גם הייתה הופעה. מדוע שיקרו לנו במצח נחושה? לעיריית ירושלים הפתרונים. גם אתמול וגם היום, עיתונאים מכלי תקשורת חילוניים שביררו את הנושא בעיריית ירושלים נענו כי תוכנית ההופעה לא השתנתה, ולהקת המחול תעלה. כאמור, בו בזמן ש'בחדרי חרדים' קיבל תשובה שונה לחלוטין.

גורם בכיר בעירייה אמר הערב לכתב 'בחדרי חרדים': "אורי (לופוליאנסקי) לא ממש אשם בזה, הוא לא יכול להפעיל שרירים בכל העוצמה מול החילונים. אין לו את הכח לזה", טיעון מעניין, אך עדיין לא מתרץ את השקר הגס והברור שהעבירה דוברות העירייה ל'בחדרי חרדים'.

קישורים:
העירייה מציגה: רקדניות בגשר המיתרים
'העדה': מופע פריצות? העיר תובער!
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד