ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

באפריקה ישראל מודים: "העזיבה של לבייב ללונדון פגעה תדמיתית בחברה"

"נוצרה סיטואציה לא נעימה, שבה היו פירסומים גדולים על הבית שלבייב רכש בלונדון וזה היה אחרי שהמניה ירדה. זה פגע בציבור הישראלי-דתי של לבייב"

פגיעה. לב לבייב
פגיעה. לב לבייב

עזיבתו של ר' לוי לבייב את ישראל לטובת לונדון, פגעה תדמיתית בחברה. כך מודה היום (א) הנהלת אפריקה ישראל. סגן היו"ר, נדב גרינשפון, אמר את הדברים במפגש עם עיתונאי העיתון "גלובס".

לדברי גרינשפון והמנכ"ל החדש, איזי כהן, מבחינה תפעולית - לא רק שמעברו של לבייב ללונדון לא פגע, אלא גם עזר, אולם מבחינה תדמיתית היתה פגיעה.

גרינשפון: "נוצרה סיטואציה לא נעימה, שבה היו פירסומים גדולים על הבית שלבייב רכש בלונדון וזה היה אחרי שהמניה ירדה. זה פגע בציבור הישראלי-דתי של לבייב, וזה היה בזמן שהמניה ירדה, אז כל העיתונאים לקחו לעצמם שק חבטות חדש - אפריקה ישראל".

לדברי גרינשפון, מבחינה תפעולית, אין שום שוני בחברה: "לבייב נסע להיות קרוב לעסקים שלו באותם מקומות שהוא חזק בהם. אם הוא נמצא במוסקבה יש לזה אפקט חזק על החברה. החברה נהנתה מזה. נכון שתדמיתית היתה איזו תקופה של פגיעה, אבל אנו מקווים שאנחנו אחרי זה".

המנכ"ל, איזי כהן, אמר בעניין זה: "אני מדבר עם לבייב פעמיים-שלוש ביום ואני מתרשם כמה הוא מסייע, ואני רואה כמה חשובה לו ההצלחה של אפריקה. אני בטוח שאפריקה תציף הרבה ערך בשנים הקרובות".

קישורים:
מקור: גלובס
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד