י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

עיריית בני ברק קנסה משרד פרסום שפיזר פשקווילים

קנסות בגובה עשרות אלפי שקלים הוטלו על משרד פרסום מירושלים ששיגר צעירים להשליך פאשקווילים ברחובות בני ברק כ-20 דקות לפני כניסת השבת

לכלכת? תשלם. פשקווילים בחוצות בני ברק
לכלכת? תשלם. פשקווילים בחוצות בני ברק

עשרות אלפי שקלים קנסות הוטלו השבוע ע"י אגף התברואה של עיריית בני-ברק, כנגד משרד פרסום ששיגר צעירים להשלכת פאשקווילים ברחובות העיר כ-20 דקות לפני כניסת השבת.

ביום שישי האחרון, זמן קצר לפני הצפירה של שבת, קיבל מר נתנאל נחום, מנהל אגף התברואה, פניה טלפונית מתושבים על כלי-רכב ממנו מושלכים פאשקווילים לרחובות. התושבים דיווחו גם כי התריעו בפני המשליכים על חומרת מעשיהם, אך אלו, לא זו בלבד שלא הפסיקו בהשלכת הכמויות האדירות של הפאשקווילים, אלא אף החלו בהטחת דברים כנגד התושבים.

בעקבות זאת, יצאו נציגי אגף התחבורה למקום ותיעדו את כלי-הרכב והנוסעים בו. ביום ראשון נבדקו פרטי הרכב, והוברר כי הרכב נשכר מחברת השכרה בלוד בעבור משרד בירושלים העוסק בהדפסת פאשקווילים ובהפצתם.

נציגי משרד הפרסום הוזמנו השבוע למשרדי אגף התברואה, ובתחילה ביקשו להגיע לפשרה, אך לאחר שנציגי האגף הודיעו, כי בעקבות מקרים דומים בעבר, הוחלט לנקוט במלוא האפשרויות החוקיות העומדות לרשותם, חזרו בהם, לפתע, נציגי המשרד והכחישו את מעורבותם בנושא.

ברם, נציגי אגף התברואה הציגו בפני באי-כוח המשרד את החומר התיעודי בעניין, והודיעו, כי עליהם לשלם קנסות בסכום של עשרות אלפי שקלים. בנוסף הוגשה תלונה במשטרת מרחב דן לבירור שמו של בית-הדפוס שהדפיס את הפאשקווילים וכל הקשורים לעניין.

המחלקה המשפטית של העירייה גם עומדת להגיש תביעה כספית נגד משליכי הפאשקוולים בגין ההוצאות הכספיות שהיו כרוכות בניקיון הרחובות לפני השלכת הפאשקוולים בהם וההוצאות לניקיונם לאחר מכן.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד