י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בית המשפט: לנתח את גופת הרבנית

בית משפט השלום באשקלון: לנתח את גופת הרבנית ציונה סאמין, שנרצחה אתמול. זק"א: מערערים לבג"ץ. במקביל, הפגנות בירושלים, אשדוד, בני ברק ואשקלון. בירושלים - מהומות קשות ועצורים

הפגנות בירושלים. צילום ארכיון
הפגנות בירושלים. צילום ארכיון

לאחר דיון שנערך היום (ה) בבית המשפט באשקלון הכריעה השופטת: לנתח את גופת הרבנית ציונה סאמין. הרבנית סאמין נרצחה אתמול בחניקה במהלך שוד שהתרחש בביתה באשקלון.

במהלך הדיון טענו נציגי זק"א וערכי הדין שהעמידה המשפחה כי ניתוח שלאחר המוות יהיה למטה מכבודה של הרבנית החשובה. עוד נטען כי מבחינה מקצועית אין סיבה לנתח כי אופי ואופן הרצח ברור.

השופטת פסקה כי הגופה תנותח. בפסיקתה טענה השופטת שבמקרה שהרוצח לא נתפס גם ההלכה מתירה לנתח את הגופה.

יו"ר המחלקה המשפטית בזק"א, ר' מיכאל גוטווין, סיפר ל'בחדרי חרדים' כי ניתן צו עיכוב ביצוע, ומשפטני המחלקה עושים את דרכם בדקות אלו לבג"ץ על מנת ערעור על הפסיקה.

עם היוודע דבר הפסיקה יצאו באופן ספונטאני מאות חרדים לרחובות. כרוזים שהסתובבו ברחבי הערים ירושלים, בני ברק, אשדוד, אשקלון ועוד קראו לציבור לצאת ולמחות.

ההפגנות בירושלים הפכו לסוערות מאד. הם מתרחשות בכמה מוקדים ומתקבלים דיווחים על התנגשויות אלימות בין המוחים לכוחות המשטרה. ישנם כמה עצורים, בהם קמב"ץ העדה החרדית, יואליש קרויס, שנעצר לפני זמן קצר באחת ההפגנות.

מוקדי ההפגנות נכון לשעה זו: איזור גאולה - מאה שערים, איזור בר אילן - שמואל הנביא, רחוב יחזקאל וכביש מס' 1. אגד הודיעה על הפסקת פעילות הקווים באיזורים החרדיים בשל ההפגנות.

קישורים:
אשכול דיווחים בנושא - בפורום 'בחדרי חרדים'
אשקלון: חרדית נרצחה במהלך שוד
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד