י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

לראשונה: חצר חסידית מתחברת רישמית לאינטרנט

ספקית האינטרנט רימון גאה להציג: הסכם עם חסידות בעלזא על הקמת מסלולים יחודיים לבני הקהילה. במוצאי חג השבועות דיבר האדמו"ר מבעלזא על הצורך לגבש מסלולים מסוננים באינטרנט עבור הציבור החרדי

מוצאי שבועות, האדמו"ר מבעלז
מוצאי שבועות, האדמו"ר מבעלז

חצר בעלז הגיעה למסקנה כי האינטרנט הוא כלי שנדרש לעבודתם של האברכים. אולם, כיוון ששימוש לא אחראי ברשת האינטרנט עלול לגרום לנזקים, נמצא הכלי שיאפשר את השימוש היעיל באינטרנט מחד, ומאידך ימנע פגיעה.

כזכור, במוצאי חג השבועות דיבר האדמו"ר מבעלז על הצורך לגבש מסלולים מסוננים באינטרנט עבור הציבור החרדי. בבעלז הבינו שהיכולת הטכנולוגית להקמת מערך מסלולים כחפצה מצויה אך ורק ב'אינטרנט רימון'. ואכן, בתום דיונים משותפים בין אינטרנט רימון וחסידות בעלזא הוחלט להפעיל מסלולים מיוחדים עבור ציבור חסידי בעלז, שמעתה יוכלו להסתייע ברשת האינטרנט לכל מטרה חיובית וחשובה, מבלי להיחשף לסכנות שברשת.

ספקית שרותי האינטרנט 'אינטרנט רימון' חתמה הבוקר על חוזה התקשרות עם הוועד לתקשורת מחשבים של בד"ץ בעלז. במסגרת ההסכם, הושק מסלול מיוחד עבור חסידי בעלז המבוססים על קריטריונים שלהם ובפיקוח נוסף מטעמם.

אינטרנט רימון הינה ספקית שרותי אינטרנט המפעילה מגוון מסלולי גלישה עבור כלל הציבור. מאז הושקה חברת רימון לפני כשמונה חודשים הצטרפו אליה כ-12,000 לקוחות. בנוסף להיותה ספקית אינטרנט הפועלת על פי סטנדרטים טכנולוגיים גבוהים ושירות לקוחות ברמה גבוהה, החברה מפעילה טכנולוגיה בעלת ייחוד עולמי המאפשרת ללקוח גלישה איכותית בכל המהירויות המקובלות בשוק, תוך בטחון מקסימלי מפני חשיפה לתכנים לא ראויים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד