י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מי רוצה דישון גלאט כושר על האש

בשר האיל הקנדי הוכרז ככשר. החברה המשווקת: "הבשר בריא וטעים יותר מבשר של בקר". המפקח מטעם ארגון הכשרות: יידרש זמן כדי להחדירו לשוק הצרכנים היהודי

דישון
דישון

בשורה משמחת מאוד לחובבי הבשר שומרי הכשרות: מעתה, בשר האייל הקנדי (או בשמו המקומי הדישון, ‭(Elk‬ הוא כשר למאכל.

חלפו רק כמה ימים מאז פתיחת עונת המנגלים ברחבי ארצות הברית, אחרי חגיגות יום העצמאות, וכבר מחר יהיה אפשר לרכוש ללא חשש וגם לשים על האש, סטייקים עסיסיים וכשרים העשויים מאייל קנדי.

חברת "תיבת נוח" ממדינת דקוטה הדרומית, קיבלה לפני כמה שבועות את האישור הרשמי עם החותמת גלאט כושר, לשחיטת בשר האייל הקנדי. בימים אלה החלה חברת "תיבת נוח" להפיץ את הסטייקים הכשרים החדשים לחנויות בצפון ארצות הברית.

על פי דיווח בסוכנות הידיעות היהודית ג'יי־טי־איי, השוחטים של "תיבת נוח" מתכננים את השחיטה הכשרה ואת החדרת המוצר החדש לשוק כבר יותר מעשר שנים.

"זה לקח לרבנים זמן רב להגיד סוף סוף כן‭,"‬ אומר דובר "תיבת נוח‭."‬ הוא הוסיף כי הבשר של האייל הקנדי "בריא יותר, רזה בהרבה מבשר הבקר הרגיל וטעים יותר‭."‬

המפקח על עיבוד בשר כשר מטעם איגוד הרבנים האורתודוקסים בארצות הברית, אומר כי בשר האייל הקנדי רך יותר מבשר הצבי, אך הוא מעריך שבהיותו בשר "אקזוטי‭,"‬ יידרש זמן מה להחדירו לשוק הצרכנים היהודי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד