ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

אסון: בן שנה וחצי נדרס למוות לעיני אמו

טרגדיה בבני ברק: התינוק עקיבא פרוש, בן לחסידי לעלוב, שהיה עם אמו בצד הכביש, נפל מעגלתו אל מתחת לגלגלי משאית ונהרג. איש הצלה: "זה מחריד, ישבנו ובכינו" • תמונות מזירת התאונה הקטלנית

בוחני התנועה בזירת התאונה, הבוקר (צילום: יוסי ימפל, דוברות זק"א)
בוחני התנועה בזירת התאונה, הבוקר (צילום: יוסי ימפל, דוברות זק"א)

ושוב, תאונת דרכים קטלנית, כואבת ומיותרת בעיר חרדית. עקיבא פרוש, בן שנה וחצי נדרס למוות הבוקר (ב) בבני ברק לנגד עיני אמו. עקיבא נפל מעגלתו לכביש, ונמחץ תחת גלגלי משאית אשפה שחלפה במקום. הוא נפצע אנושות, ולאחר זמן קצר נפטר מפצעיו.

בסביבות השעה 10:00 הבוקר התקבל דיווח על תאונת דרכים קשה ברחוב נפחא פינת השומר בבני ברק. כונני 'הצלה גוש-דן' ומד"א שהוזעקו למקום (נקודת ההזנקה של מד"א ממוקמת כ-30 מטרים ממקום האירוע) גילו כי מדובר בילד קטן שמצבו אנוש.

זירת התאונה. ברקע: עגלת התינוק שנהרג (צילום: יוסי ימפל, דוברות זקצילום: זירת התאונה. ברקע: עגלת התינוק שנהרג (צילום: יוסי ימפל, דוברות זק
זירת התאונה. ברקע: עגלת התינוק שנהרג (צילום: יוסי ימפל, דוברות זק

"הילד נדרס על ידי הגלגלים האחוריים של המשאית", סיפר ל'בחדרי חרדים' איש הצלה שהיה במקום. "הוא ואמו עמדו בצד הכביש, והילד פשוט נפל מהעגלה בה ישב אל מתחת למשאית. כשהגענו, הוא היה במצב נורא ואיום, אני לא רוצה להיכנס לתיאורים מחרידים, אבל זה היה אבוד. אנחנו, הכוננים, פשוט ישבנו ובכינו", סיפר האיש.

המתנדבים ניסו לבצע החייאה בילד, אך לשווא. התינוק עקיבא פרוש, בן למשפחה מחסידי לעלוב, נלקח מהמקום לאחר שנקבע מותו, כשכל האירוע מתרחש לנגד עיני האם הצעירה, שעמדה בצד הרחוב כשהיא משותקת מהלם וחרדה.

מחקירה ראשונית שביצעו חוקרי המשטרה בזירה עולה, כי אחותו של הילד בת ה-7 היתה זאת שהחזיקה בעגלת אחיה. ייתכן שלא ראתה את המשאית שנסעה ברחוב, ודחפה את העגלה לכביש. נהג המשאית פגע בעגלה והתינוק, שלא היה קשור, עף ממנה ונפצע באורח אנוש.

ברוך דיין האמת.

קישורים:
הדיווח הראשוני בנושא פורסם בפורום 'בחדרי חרדים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 43 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד