י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בשל המעצר בשבת: הקצין האחראי פוטר

בלעדי ל'בחדרי חרדים': ראש משמרת הסיור ברמת-גן, שהחליט על מעצרו של הרב ישעי'ה קרליץ בעיצומה של השבת – פוטר מתפקידו. כך מסר היום השר לביטחון פנים, אבי דיכטר, בפגישתו עם ח"כ משה גפני

האחראי למחדל פוטר. אבי דיכטר
האחראי למחדל פוטר. אבי דיכטר

הסערה עשתה את שלה. ראש משמרת הסיור ברמת-גן, שהיה אחראי לשערורייה במהלכה נעצר הרב אברהם ישעיהו קרליץ בעיצומה של השבת - פוטר. כך הודיע היום (ב) השר לביטחון פנים, אבי דיכטר, לח"כ משה גפני.

במהלך פגישתו של גפני עם דיכטר, שהתקיימה אחר הצהריים, הודיע השר לביטחון פנים כי הוא בדק את המקרה לעומקו, והגיע למסקנה כי "נעשו שם מעשים אשר לא ייעשו. ההתנהלות היתה גרועה ובלתי מתקבלת על הדעת", אמר השר, והוסיף: "הפקנו לקחים באופן מיידי והחלטנו על הפסקת עבודתו של הקצין האחראי לאירוע".

המקרה התרחש בשבת האחרונה, כאשר שוטרים באו לביתו של הרב אברהם ישעיהו קרליץ, אחיינו ונאמן ביתו של הרב ניסים קרליץ, בעצם יום השבת. בידי השוטרים היה צו מעצר, בעילה כי לא התייצב בבית המשפט לעדות אליה הוזמן.

כל ניסיונותיו של קרליץ להסביר לשוטרים שרק יום לפני כן באו שוטרים לביתו והוא השיג עמם סיכומים לגבי ערבויות אותם יפקיד, עלו בתוהו. הרב קרליץ נלקח רגלית מביתו לעבר תחנת המשטרה ברח' ז'בוטינסקי בבני ברק. כאמור, בשל הסערה שהתעוררה – פוטר האחראי למקרה.

קישורים:
משטרת חלם: הרב נעצר בשבת
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד