י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ש"ס: חרם על 'פורום מנהלים' של המודיע

במכתב רשמי של 'מעיין החינוך התורני', נדרשים עובדי הרשת שלא להראות את פניהם ב'פורום מנהלים'. הסיבה: 'המודיע' מזלזל בגר"ע יוסף. בתוך כך, השתתפות אנשי 'שלומי אמונים' בפורום מוטלת בספק

איסור מוחלט. יואב בן-צור
איסור מוחלט. יואב בן-צור

'פורום מנהלים' של עיתון המודיע, המתיימר להיות 'של כ-ו-ל-ם', מקרטע. ש"ס מחרימה את הפורום באופן רשמי, ובמכתב שהוציאה רשת 'מעיין החינוך התורני' של ש"ס, ואשר חתום על ידי המנכ"ל, יואב בן-צור, נאסר על עובדי הרשת ב"איסור מוחלט" להשתתף ולהופיע במקום.

הפעם לא. אלי ישי בפורום מנהלים, אשתקדצילום: הפעם לא. אלי ישי בפורום מנהלים, אשתקד
הפעם לא. אלי ישי בפורום מנהלים, אשתקד

משיחות עם אנשי ש"ס מסתבר כי ההחלטה לא התקבלה פה אחד, וכי יש עוררין על המהלך. כך או כך, ח"כ יעקב מרגי ידע להסביר בריאיון ל'קול החרדי' שהתנועה אינה מעוניינת לעשות יד אחת ולתת גיבוי ל"עיתון המבזה את מרן הרב עובדיה יוסף", כלשונם.

המכתב הרשמי (צילום: הגולש עמך ישראל)צילום: המכתב הרשמי (צילום: הגולש עמך ישראל)
המכתב הרשמי (צילום: הגולש עמך ישראל)

בעבר השתתפו ח"כי, שרי ואנשי ש"ס בכינוסי 'פורום מנהלים' הקודמים בהמוניהם, ואף נשאו נאומים במקום. ש"ס הרשמית אינה מנפקת הסבר ברור וקונקרטי באשר לסיבת ההחרמה. ח"כ יעקב ליצמן, שנדרש לנושא, התחמק ממתן תשובה.

ובאותו נושא. ל'בחדרי חרדים' נודע כי ב'שלומי אמונים' שורר כעס רב כלפי מפיקי הכנס. לפי טענות שונות, עומדים אנשי התנועה, ובראשם ח"כ מאיר פרוש וחבר מועצת עיריית ירושלים, יהושע פולק, להחרים את הפורום. ברקע: יחס לא נאות כלפי אנשי התנועה מצד הסיעה המרכזית, שאמונה על הפקת האירוע.

קישורים:
דיון בנושא בפורום 'בחדרי חרדים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד