י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

לש"ס יש דרישות: לפטר שרי העבודה מהממשלה

אולמרט יכול לפטר את שרי העבודה כיוון שהצביעו אי אמון בממשלה. הקואלציה הפכה את ההצבעה על מינוי השרים אפללו ואברהם להצבעת אי אמון - ויהדות התורה תמכה בממשלה. ליצמן התנגד. מינוי אבישי ברוורמן ליו"ר ועדת הכספים לא אושר

"התנהגות מחפירה". ח"כ יעקב מרגי
"התנהגות מחפירה". ח"כ יעקב מרגי

סיעת העבודה, כולל השרים, הצביעה אי אמון בממשלה, לאחר שהקואלציה הפכה את ההצבעה על מינוי השרים אלי אפללו ורוחמה אברהם להצבעת אי אמון.

מינויו של אפללו לשר הקליטה אושר ברוב של 47 תומכים מול 42 מתנגדים. מינויה של אברהם לשרת התיירות עבר ברוב של 45 תומכים מול 42 מתנגדים.

בתום ההצבעה הודיעה סיעת ש"ס כי תדרוש מראש הממשלה לפטר את שרי העבודה מהממשלה. "זו התנהגות מחפירה ומן הראוי שהעבודה תשלם עליה את המחיר", אמר ח"כ יעקב מרגי, יו"ר סיעת ש"ס.

קודם לכן, לא אושר מינוי אבישי ברוורמן ליו"ר ועדת הכספים, בשל התנגדות סיעת ש"ס.

כסיעת קואליציה, הייתה העבודה מחיובת להצביע בעד הממשלה, אולם לאור החלטתה להתנגד, ייאלץ אולמרט להחליט כיצד לנהוג בחברי הסיעה.

ש"ס שעד היום הודיעה כי תתנגד למינוי השרים, החליטה לתמוך במינוי אפללו ואברהם לשרים, ובכך לסתום את הגולל על מינוי ברוורמן.

בכנסת מעריכים כי עם שובו מועידת מדינות הים התיכון, לא יפטר אולמרט את שרי העבודה.

מי שסייעה לקואליציה להעביר את מינוי השרים הייתה סיעת יהדות התורה, שתמכה בממשלה בהצבעת האי אמון. רק ח"כ יעקב ליצמן התנגד לתמיכה המפתיעה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד