י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אטיאס לכלי התקשורת: המעיטו משידור החגיגות בלבנון

"חסכו מאזרחי ישראל את הריקוד על הדם", כתב. "לא מדובר בסתימת פיות, מן הראוי לשקול האם לתת במה לאויבינו"

תחסכו מאיתנו. אטיאס
תחסכו מאיתנו. אטיאס



שר התקשורת אריאל אטיאס פנה היום, בהודעה שהוציא לתקשורת, לגופי השידור השונים בבקשה להמעיט בשידור מהערוצים הזרים מלבנון של חגיגות שחרורו של סמיר קונטר ויתר האסירים הביטחוניים.

"כמי שמודע לעוצמה וליכולות של כלי התקשורת לייצר לוחמה פסיכולוגית ולפגוע במורל", כתב השר, "ולמרות היכולת המבורכת והצורך הראוי והחשוב של תקשורת פלורליסטית במדינה דמוקרטית לשדר הכל ומכל מקום בעולם, אני פונה אליכם בבקשה לשקול לחסוך מאזרחי ישראל ביום קשה זה את המראות הקשים והריקוד על הדם שמבצע המנהיג הציני והאכזרי, מנהיג אשר לא חוסך במאמצים לשחק ברגשותינו ולנצל את עצם היותנו דמוקרטיה ועם רחמן".

השר אטיאס הדגיש בהודעה: "אין מדובר בסתימת פיות. אני מודע לכך שזה נתון לשיקול דעתה של כל מערכת לגופה, וכל בקשתי היא שתחוסו על רגשות עם ישראל הכואב ודואב בשעות אלו. בוודאי אם תחסכו מאיתנו את הצילומים והמראות של החוגגים, מכיוון שמדובר בחלק אינטגרלי מלוחמת ארגון החיזבאללה.

"החיזבאללה תמיד ראה בכלי התקשורת פלטפורמה מהותית וחשובה להעלאת המורל בקרב אנשיו מן הצד האחד, ופגיעה במורל בקרב האויב (מדינת ישראל) מן הצד השני. לדעתי מן הראוי לשקול האם לתת במה לאויבינו".

קישורים:
אהוד גולדווסר ואלדד ורגב הי"ד
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד