א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

"האדמו"ר מבעלזא נפגע מהתנהלות 'רימון'"

עסקנים בחסידות בעלזא טוענים: חברת 'רימון' השתמשה בשמנו על מנת להכשיר את השרץ. אחד העסקנים ל'בחדרי חרדים': "רימון 'עשו עלינו סיבוב', אנחנו חשים מרומים ויהיו לכך תוצאות" • בלעדי

פגוע ומרומה. האדמו"ר מבעלזא (צילום: שוקי לרר)
פגוע ומרומה. האדמו"ר מבעלזא (צילום: שוקי לרר)



בלעדי ל'בחדרי חרדים': "רימון לא קיבלה הכשר". לאור הפרסום הנרחב אודות ההסכם שנחתם בין חסידות בעלזא לבין ספק האינטרנט 'רימון', מכחישים בבעלזא כי הדברים קרו אכן כפי שהוצגו. עסקן בכיר בחסידות אומר הבוקר (א) ל'בחדרי חרדים': "הם עשו עלינו סיבוב".

למסמך שהופץ בבעלזא - לחץ כאן
לראשונה: חצר חסידית מתחברת רישמית לאינטרנט

כפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים', נחתם הסכם בין חברת האינטרנט הכשר 'רימון', לבין ועדת המחשבים של חסידות בעלזא. על פי ההסכם, ייפתחו מסלולים ייעודיים לחסידי בעלזא, ותוכנם ייקבע באופן אינדיווידואלי לכל משתמש על ידי הוועדה.

הפיצו הבהרה. ועדת המחשבים של בעלזאצילום: הפיצו הבהרה. ועדת המחשבים של בעלזא
הפיצו הבהרה. ועדת המחשבים של בעלזא




לטענת עסקני בעלזא, אנשי 'רימון' מיהרו להציג לציבור מצג שווא, כאילו האדמו"ר מבעלזא התיר להתחבר באופן חופשי לאינטרנט דרך רימון. לדבריהם, הפרסומים רחוקים מן האמת, וכל המטרה הייתה לאפשר התחברות לאינטרנט רק לאלו שחייבים.

בעבקבות הטענות הקשות, הופץ בחסידות בעלזא מסמך מיוחד, שחובר על ידי 'הועד לתקשורת מחשבים'. במסמך נאמר כי "הפיקוח שלנו הוא אך ורק על מסלולים ספציפיים של חברות הסינון, ולכן אין לנו שום אחריות על מסלולים אחרים של חברות אלו". המסמך מתפרסם לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

אחד העסקנים, המקורב לאדמו"ר, אמר ל'בחדרי חרדים': "הרבי שליט"א נפגע קשות מהפרסומים הללו. האדמו"ר בסך הכל ביקש להביא פיתרון לאנשי העסקים שהרשת נחוצה להם, ולא, חס ושלום, להתיר את השרץ".

העסקן הבעלזאי הוסיף: "ידוע לנו שראשי חברת 'רימון' ניצלו את ההסכם שנחתם על מנת לגייס משקיעים חרדיים למיזמים שלהם, תוך הצגת 'הסכם היסטורי בינם לבין בעלזא'. ולא היא. חסידות בעלזא שוללת את האינטרנט, ואומרת מפורשות "לא לאינטרנט", וגם "לא" למסלולים המיוחדים של רימון. ההסכם עליו חתמנו הוא מיוחד וספציפי לכמה מקרים, ולא מעבר לכך".

לאור דבריך, מה תעשו בהמשך מול רימון?

"כחסידי בעלזא אנחנו פגועים עד מאד מהשימוש הציני בשמנו כמכשירי ה'דבר אחר'. אני לא יכול לומר לך מה יהיו התוצאות, כיוון שחברי 'ועדת המחשבים' ממלאים את פיהם מים, אבל יהיו תוצאות ויש תוכניות. תתבשרו על כך בהמשך".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד