ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

רבנים יקבעו איזה שילוט יוצב באיילון

ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית את 'חוק השילוט', שיאפשר חזרתם של שלטי הפרסומת לנתיבי איילון. התמיכה בהצעת החוק התאפשרה הודות לסיכום שהושג בין ש"ס לחברות הפרסום

(צילום אילוסטרציה)
(צילום אילוסטרציה)

ועדת הכלכלה אישרה היום (ד) לקריאה שנייה ושלישית, את הצעת 'חוק השילוט', שיאפשר את חזרתם של שלטי הפרסומת לנתיבי איילון. שלטי הפרסום כוסו בינואר 2008 בהוראת בית המשפט, בעקבות טענה כי הצבתם מלכתחילה לא הייתה חוקית. הצעת החוק צפויה לעלות לקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת כבר בשבוע הבא.

לפי החוק, משרד הפנים יידרש להגיש לוועדת הכלכלה בתוך ארבעה חודשים תקנות שיאפשרו את החזרת השילוט, בשיתוף משרד התחבורה והמשרד להגנת הסביבה. רק לאחר שיתקבל אישור וועדת הכלכלה עבור התקנות, יוכלו חברות הפרסום להחזיר את השילוט על כנו.

הצעת החוק אושרה למרות דרישת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, כי טרם החזרת השילוט יש לבצע מחקר שיבדוק את הקשר בין הבטיחות בדרכים לבין שלטי הפרסומת, כדי לוודא שאינם גורמים לתאונות דרכים.

התמיכה בהצעת החוק בקריאה הראשונה התאפשרה הודות לסיכום שהושג בין ש"ס לבין חברות הפרסום, בו נקבע כי ועדות הרבנים יוכלו לתבוע הסרת שילוט שחץ שפוגע ברגשות הציבור הדתי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד