ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

'אגד תעבורה' ועיריית אלעד מגייסים נהגים

יזמו מהלך מיוחד במסגרתו ישולבו נהגים חרדיים, תושבי אלעד, כנהגי החברה. 'אגד תעבורה' תממן את הכשרת הנהג בסבסוד מיוחד בתנאים מסוימים

אגד תעבורה באלעד (צילום: הגולש מהיר חימה)
אגד תעבורה באלעד (צילום: הגולש מהיר חימה)

'אגד תעבורה', המפעילה את התחבורה הציבורית באלעד, תצא בקרוב למהלך מיוחד, יחד עם עיריית אלעד, במסגרתו ישולבו נהגים חרדיים, תושבי העיר אלעד, כנהגי החברה. כך סוכם בפגישה מיוחדת שנערכה בלשכת ראש העיר אלעד צביקה כהן, בהשתתפות הנהלת אגד תעבורה.

הישיבה המיוחדת שנערכה כמפגש היכרות עם סמנכ"ל התפעול החדש של החברה, דני ליכטמן, ומנהל סניף אגד תעבורה באלעד, אלי שמש, שנכנס באחרונה לתפקידו, עסקה בשיתוף הפעולה הקיים בין העירייה לאגד תעבורה, בהפעלת מערך התחבורה בעיר.

במרכז המפגש עמדה הצעת מנכלי"ת אגד תעבורה נורה סיפרמן, למהלך מיוחד שיביא לגיוס נהגים חרדים בקווי השירות של החברה באלעד, מקרב תושבי אלעד, זאת לצד חלק גדול מנהגי החברה כיום המתגוררים באלעד, כאשר החברה תממן את הכשרת הנהג בסבסוד מיוחד בתנאים מסוימים.

סיפרמן הסבירה את מטרת המהלך בהידוק את הקשר בין החברה לנוסעים, כצעד של אמון מתוך ראייה ארוכת טווח וכחלק משיפור השירות לנוסעים. "טבעי הדבר כי אגד תעבורה, המשרתת את הקהילה החרדית באלעד תגייס נהגים חרדים, דבר שיתרום ללא ספק לשיפור השירות בקווים אלו ולהבנה הדדית בין הנהג והנוסעים. בנוסף, התנאים הניתנים לנהגי אגד תעבורה, מאפשרים לנהג להתפרנס בכבוד בתוך הקהילה וממנה, יחד עם השליחות שבעבודה אחראית זו".

ראש העיר נענה להצעה ובירך על היוזמה לגיוס משותף של נהגים תושבי העיר בקווי השירות. "אין ספק, כי שיבוץ נהגים מהקהילה בקווי השירות באלעד יתרום להגברת ההידברות וההכרה של צרכי משתמשי התחבורה בעיר", אמר ראש העיר.

מנהל סניף אגד תעבורה באלעד מר אלי שמש, סקר את הפעולות השונות שמאמצת החברה, במטרה לייעול מתמיד בשירותי התחבורה העירונית, לרווחת תושבי אלעד, הנדרשים בשירותי החברה יום יום, מתוך הבנה מעמיקה למאפייני העיר ומעקב עניני אחר הצרכים המשתנים של התושבים. בישיבה נטלו חלק גם אנשי לשכת ראש העיר, מנהל התנועה מר טוביה שמשון ונציג וועד התחבורה באלעד, הרב שמואל גרוסברד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד