ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

קנאי בית שמש הציתו רכב עירייה

שוב מהומות בבית שמש. לאחר חודשים של רגיעה, החליטו בעירייה להרוס בתי כנסת 'לא חוקיים'. בתגובה הוצת רכב של העירייה בלב 'שכונת הקנאים'. מתיחות רבה בעיר • תמונות

הרכב בוער, הבוקר (צילום: א. צבי)
הרכב בוער, הבוקר (צילום: א. צבי)

עיריית בית שמש עשתה טעות. לאחר חודשים ארוכים של שקט תעשייתי בעיר, החליטו גורמים בעירייה לנפץ את מסך הזכוכית הדק ששמר על הרגיעה. אתמול (ד) הגיעו כלים כבדים של העירייה לתוך שכונת הקנאים בעיר, והרסה שני קראוונים שהוגדרו 'לא חוקיים'.

כתגובה מהירה, הוצת הבוקר רכב של העירייה שחנה על אי-תנועה במרכז שכונת 'קריית הרמ"א' בעיר. הפקח העירוני שעמד ליד רכבו סולק מהמקום, הרכב הכבד נהפך על צידו בתוך כמה רגעים, שניות לאחר מכן הוא כבר עלה באש.


מודעות שהופצו הבוקר בעיר (ומצורפות כאן) קוראות להגיע הערב לעצרת מחאה שתתקיים בשכונת הרמ"א. במודעות נכתב: "אבל אשמים אנחנו שלא יצאנו עד עתה במלחמה רבתי, נגד הגזירה.. שגזרו עלינו רשעי העירייה הציונית, לבל לתת לנו שום מקום ואפשרות לרכוש שטחים עליהם נוכל לבנות מוסדות ובתי כנסיות..".

לאור ההתפתחויות, הוכרזה כוננות גבוהה בעיר, הן מצד גורמים עירוניים והן מצד המשטרה. ל'בחדרי חרדים' נודע כי כבר בשעות הקרובות ייאספו כל פחי האשפה מהשכונות החרדיות בעיר, מחשש להצתתם. במקביל, מנסים ראשי המשטרה ליצור מגעים עם עסקני העיר, על מנת להגיע להבנות ולהרגיע את השטח.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד