כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

5 בבוקר: ברק אובמה בכותל • תמונות

המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב חתם את ביקורו בישראל בתפילה בכותל המערבי • בשעה 5 בבוקר הוא הגיע לשם, קרא עמו פרק תהילים עם הרב שמואל רבנינוביץ' ואף הטמין פתק בין האבנים • סיקור מצולם

אמריקה אוהבת. אובמה מטמין פתק (צילום: כתב 'בחדרי חרדים')
אמריקה אוהבת. אובמה מטמין פתק (צילום: כתב 'בחדרי חרדים')

את ביקורו המתוקשר מאד בישראל, חתם המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב בביקור בכותל המערבי. ברק אובמה שהגיע היום (ה) לאתר המקודש בשעה הלא-שגרתית – 5 לפנות בוקר, קרא את פרק קכ"ב בתהילים, יחד עם רב הכותל, הרב שמואל רבינוביץ וטמן פתק אישי בין האבנים המקודשות.

עם הגעתו למקום אמר לו הרב רבינוביץ: "הכותל המערבי וירושלים הינם מרכזם הרוחני של העם היהודי, משאת חייו במשך כל הדורות, ואבני הקודש מחברים את העם היהודי לעברו המפואר, ומשמשים מקור התקווה שלו. המקום הזה חוצה כל מחנות והשקפות עולם, ומחמם את כל הלבבות היהודים באשר הם".

לעיתונאים הרבים שסיקרו את ביקורו אמר אובמה: "אמריקה אוהבת את ישראל ואת העם היהודי ותעמוד לימין העם היהודי. אנחנו יודעים שחשוב לשמור על ביטחונכם, ואמריקה תסייע לכם בכך. אמריקה היא ידידה אמיתית של העם היהודי ושל מדינת ישראל".

הביקור המעניין לא עבר לגמרי בשקט. מחוץ לרחבת הכותל המתין פעיל הימין איתמר בן-גביר, שצעק לעבר הסנטור: "ירושלים לא למכירה". בתום ביקורו הודה אובמה לרב הכותל ולמנהלי המקום, ומשם נסע לנמל התעופה, בדרכו לסיור בבירות אירופה.

קישורים:
לתמונות ולדיון בנושא בפורום 'בחדרי חרדים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד