י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הבחירות ב'שלומי אמונים' יוצאות לדרך

פרסום ראשון של לוח הזמנים: כח' תמוז (ה) - הכינוס לבחירת מועמד שלומי אמונים. י' אב (א) - כינוס מזכירות אגו"י לקביעת הנבחר כמועמד יהדות התורה. הגשת מועמדות - עד יום ה' בשעה 13:00

הקלפים נשארים צמודים לחזה. מאיר פרוש (צילום: נחמן וויס)
הקלפים נשארים צמודים לחזה. מאיר פרוש (צילום: נחמן וויס)



זהו זה, הרכבת יוצאת לדרך. מי שחשב שהשקט הרשמי מצידה של סיעת 'שלומי אמונים', מרמז על כוונתה לוותר באופן כלשהוא על מימוש ההסכם לראשות העיר ירושלים בקדנציה הקרובה, יבואו העובדות (ההזמנות) הבאות ויטפחו על פניו.

מנחם פרוש, יו"ר שלומי אמונים, ישגר השבוע הזמנות לכינוס מיוחד של שלומי אמונים. על סדר היום, כמובן, ענייני שלומי אמונים 'די בכל אתר ואתר', וגם (ובעיקר): בחירת מועמד לראשות העיר ירושלים מטעמה של סיעת 'שלומי אמונים'. המועמד שיבחר - יובא לאישור מזכירות אגודת ישראל בירושלים – על פי המלצתה של סיעת 'שלומי אמונים'.

המכתב ששלח פרוש (באדיבות צילום: המכתב ששלח פרוש (באדיבות
המכתב ששלח פרוש (באדיבות 'קו עיתונות דתית')




לוח הזמנים הינו כדלהלן: ביום חמישי – כח' תמוז, שעה 20:00, אולם 'קריית הילד', יתקיים הכינוס המיוחד של נציגי שלומי אמונים. בכינוס זה יתבקשו הנציגים לבחור את מועמד סיעת שלומי אמונים לתפקיד ראש העיר מטעמה של אגודת ישראל, מועמד זה יובא לאישור מזכירות אגודת ישראל בירושלים – שאף להתכנסותה נקבע התאריך: י' באב – יום למחרת תשעה באב.

על הפרק, אומנם בחירת המועמד, אלא שגם כעת – ימים לפני הכינוס, עדיין שומרים בשלומי אמונים את הקלפים צמוד לחזה. מאיר פרוש מסרב לומר האם בכוונתו להתמודד, האם יישאר בכנסת וישאיר ליהושע פולק את הבמה העירונית, כפי שזה האחרון כבר הצהיר שחפצו בכך, ואולי בכלל יצוץ מועמד חדש שיטרוף את כל הקלפים מחדש. מועמדות ניתן להציג, כך על פי ההזמנה, עד יום הכינוס בשעה 1:00 בצהרים.

על פי ההסדר הוותיק הנוהג באגודת ישראל בין שלומי אמונים לבין הסיעה המרכזית, מקבלת הסיעה המרכזית את המקום הראשון בכנסת, ואילו שלומי אמונים מחזיקה במקום הראשון ברשימה לעירייה ובתפקיד הבכיר הנלווה לה. בהתאם לכך, מאשרים תחילה אנשי שלומי אמונים את מועמדם בתוך הסיעה, ורק לאחר מכן יובא המועמד למזכירות אגודת ישראל כמומלצה של סיעת שלומי אמונים. מכל מקום, המלצה או לא, אין חולק על העובדה ששלומי אמונים שולטת במזכירות ובכל מקרה תקבל סיעת שלומי אמונים את תוצאות ההצבעה הרצויה לה.

הידיעה פורסמה ברשת 'קו עיתונות דתית'

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד