ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

עד הבית: ספרי הלימוד של החינוך החרדי

1460 ספרים שונים יילמדו בשנה הבאה במוסדות החינוך החרדיים. בדרך כלל קשה עד כמעט בלתי אפשרי למצוא את כל הספרים. שירות חדש מביא את הספרים עד הבית

אלפי ספרים, קטלוג ילקוט
אלפי ספרים, קטלוג ילקוט

במוסדות החינוך החרדיים ילמדו בשנת הלימודים הבאה עלינו לטובה בלא פחות מ 1460 ספרים שונים. כל מוסד מחליט לעצמו מהם הספרים שיונחו על שולחנות התלמידים, לכל מורה ומנהל יש שיטות הלימוד שלו וכל איש חינוך בוחר בתחילת השנה את הספרים העדיפים עליו.

כבר בימים הקרובים, הרבה לפני תחילת השנה הרשמית, ישתרכו הורים וילדים אל חנויות הספרים עם רשימה מפורטת ביד ותקווה קלושה, לחזור הביתה עם כל הספרים הדרושים. לא תמיד מסתיים המסע בעקבות הרשימה בחנות אחת, לעיתים המלאי חסר ובכל מקרה, מדובר בטרחה גדולה.

אל המציאות הזאת נכנס יזם ירושלמי, שהקים מוקד טלפוני משוכלל שמספרו 1800-351-451, אליו יכולים ההורים להעביר את רשימות הספרים ולקבלם הביתה באמצעות שליח. לשם כך אף הודפס קטלוג מפורט הכולל את כל הספרים והחוברות שיילמדו במוסדות החינוך החרדיים לסוגיהם.

מאחר ואנשי "ילקוט – חוזרים ללימודים בקלות" מקושרים לכל המוסדות ומכירים את כל הספרים והחוברות, הם יסייעו ללקוחות לזהות שגיאות כתיב בשמות הספרים מהרשימה ולמצוא את הספר הנכון, כל תלמיד ותלמידה לפי המוסד בו ילמדו בשנה הבאה.

אנשי "ילקוט" מספקים אחריות מלאה לאספקת החומרים בזמן קצוב ומתחייבים לבצע משלוח חוזר על חשבונם, כל אימת שמתגלעת טעות ברכישה. לצד ספרים ועזרי לימוד, ניתן להזמין במוקד גם מכשירי כתיבה, ילקוטים, קלמרים, עטיפות וכל הציוד הדרוש לביה"ס במחירים שווים לכל נפש. החברה אף הפיקה ערכה ייעודית של כלי כתיבה המסופקת כבונוס לרוכשי הספרים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד