י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

לקראת האולימפיאדה: טשולנט וגאלע בסין

לקראת אירועי הספורט בבייג'ינג, כבר ערוכים אנשי חב"ד עם מסעדה כשרה למהדרין, עבור המבקרים היהודיים. "תום עידן קופסאות השימורים", מכריז שליח חב"ד המקומי, הרב שמעון פרוינדליך

הכניסה למסעדה החדשה (צילום: אוהד טיקטינסקי)
הכניסה למסעדה החדשה (צילום: אוהד טיקטינסקי)

אירוע הספורט הבינלאומי, אולימפיאדת בייג'ין 2008, ייפתח בעוד שבועיים. באירוע ישתתפו אלפי ספורטאים מכל רחבי העולם, בהם יהודים רבים. בסוף העולם דאגו אנשי חב"ד ליהודים לאוכל כשר על פי מצפונם ודתם. "האולימפיאדה טרם נפתחה אך המסעדה הכשרה הסין כבר זכתה במדליית זהב", כותב בועז ארד, שליח 'ידיעות אחרונות' לסין.

מסעדת 'דיניז' (dinis) שנפתחה לאחרונה בבייג'ינג מציעה לתייר ולספורטאי היהודי את מיטב מאכלי סין, והכל 'גלאט כוּשר'. מאחורי פתיחת המסעדה עומד שליח חב"ד המקומי, הרב שמעון פרוינדליך. "נגמרו הימים בהם יהודי מאמין טייל בסין עם מזוודה מליאה בקופסאות שימורים", אומר הרב פרוינדליך.

במסעדה תוכלו למצוא את מיטב המטבח היהודי, כמו גם מבחר מאכלים מקומיים. טשולנט, קוגעל, מרקים, קניידלאך וגאלע, לצד מטבלים סיניים ועופות מוקפצים וכשרים למהדרין מן המהדרין.

כ-400 ספורטאים ועיתונאים יהודיים שיבואו לאירועי הספורט יסעדו במסעדה. הרב פרוינדליך, שעומד בקשר רציף עם מארגני האירועים בכל הנוגע לצד היהודי, זכה כבר לתואר 'הרב האולימפי'. הוא סיפר ל'ידיעות אחרונות' כי לקראת האולימפיאדה נשחטו והוקפאו מבעוד מועד 7.5 טונות של בשר בקר ו-9 טונות של עופות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד