י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

"חב"ד זוממת להשתלט על הר הבית"

קורס בנושא בית המקדש והעבודה בו, שיזמה תנועת 'צעירי חב"ד' לימי בין המיצרים, הפך ל'חלק מתוכניות ממשלת ישראל להשתלט על הר-הבית'. התנועה האיסלמית: "לא היה בית מקדש בהר הבית"

להתמקד בעשיה. הרב מנחם ברוד
להתמקד בעשיה. הרב מנחם ברוד

יוזמה נאה של תנועת חב"ד לימי בין-המיצרים הפכה לנושא פוליטי טעון. אנשי התנועה האיסלמית בישראל טוענים כי פעילות שמארגנת תנועת 'צעירי חב"ד' תחת הכותרת 'יבנה המקדש' היא חלק מיוזמה אימפריאליסטית של גורמים יהודיים ובראשם ממשלת ישראל להשתלט על הר הבית ולבנות את בית המקדש.

יוזמת צעירי חב"ד באה להדריך ולהכשיר כהנים לעבודה בבית המקדש, אם כי הקורסים פתוחים לכלל הציבור. לדברי הרב מנחם ברוד "הרבי מליובאוויטש הנחה את החסידים כי בימי בין המצרים אין רק לשקוע באבל ובעצב על החורבן, אלא להתמקד בעשייה ובהכנה לקבלת פני משיח ולבניין בית המקדש".

אך התנועה האיסלמית בשלה. דובר מטעמה אמר היום לגלי צה"ל, כי "הכותל המערבי הוא המצאה של היהודים. לא היה בהר הבית בית מקדש מעולם". הדובר הוסיף: "הכותל הוא בסך הכל קיר של מסגד אל אקצה, ואין לו שום קשר ליהודים".

לטעמו, חב"ד מכינה את הקרקע להשתלטות בפועל על הר הבית, והמוסלמים נערכים לאפשרות הזו. מיותר לציין, כי בחב"ד דוחים בבוז את הטענות ההזויות, ולא ממש מבינים שם כיצד קורס תמים ומועיל, בו לומדים על בית המקדש, כליו והעבודה בו הפך לסלע מחלוקת פוליטי המאיים לעורר סערה בין דתית במזרח התיכון.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד