י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

נר לגוש-קטיף? - "שנוי במחלוקת"

הרשות השניה לרדיו וטלויזיה פסלה תשדיר שהפיקו ארגוני הימין על מנת לשדרו ברדיו 'קול חי'. הטענה: מדובר ב"פרסומת שנויה במחלוקת". היוזמים שוקלים לעתור לבית המשפט העליון

נרות לזכר גוש-קטיף ז"ל
נרות לזכר גוש-קטיף ז"ל

הרשות השניה לרדיו וטלויזיה פסלה תשדיר בו אומר הקריין: "הדליקו נר לגוש קטיף", שהופק לקראת יום השנה השלישי להתנתקות. מדובר ביוזמה של ארגוני הימין ו'המטה להצלת העם והארץ' שיצאה במטרה לצרוב את תודעת חורבן גוש קטיף בציבור.

הפרסומת הייתה אמורה להיות משודרת ברדיו 'קול חי', אך ברשות השניה החליטו לפסול את התשדיר בטענה כי מדובר ב"פרסומת בנושאים השנוים במחלוקת".

בעקבות הפסילה המפתיעה, אומרים בארגוני הימין כי מדובר ב'חוצפה הגובלת ברשעות': "שלש שנים אחרי, עדיין אלפי מגורשים מושלכים כדומן על פני האדמה במחנות פליטים בקראוילות. רובם מוכי אבטלה, מספר המחלות ביניהם פי שנים מכלל האוכלוסיה, ילדים רבים סובלים מטראומות, וצעירים מקפדים את חייהם משברון לב. האם הרשות השניה הייתה פוסלת תשדיר להדליק נר ליצחק רבין?".

עורך הדין אביעד ויסולי פנה לרשות השניה בדרישה נחרצת לעלות את תהשדיר. ויסולי אמר כי "במידה והרשות לא תתעשת ותיענה לבקשה, נשקול לפנות לבג"צ בנושא"
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד