י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הערב: פרוש - מועמד לראשות ירושלים

כינוס 'שלומי אמונים' יתקיים הערב בירושלים. על הפרק: אשרור מועמדותו של ח"כ מאיר פרוש לראשות העיר. המנחה: מאיר רובינשטיין. נואם מרכזי: הרב מנחם פרוש. יוסי דייטש: "לא רק ירושלים על הפרק"

רוץ, בן. הרב מנחם ומאיר פרוש
רוץ, בן. הרב מנחם ומאיר פרוש

באווירת חג, ייפתח הערב (ה) בשעה 20:00, כינוס מיוחד של תנועת 'שלומי אמונים'. בכינוס ישתתפו נציגי ואנשי שלומי אמונים ברחבי הארץ, וצפוי להיבחר בו מועמד התנועה לראשות העיר ירושלים.

הישיבה המיוחדת, שזומנה על ידי 'הלשכה הראשית' מרח' פרס 2, הייתה אמורה ב'אולם חדר האוכל שבבנייני קריית הילד' (לשון ההזמנה), אך הועברה לאולמי 'תמיר' בשל מספרם הרב של המשתתפים הצפויים לבוא לכינוס.

את הערב ינחה ראש עיריית ביתר עילית ואיש שלומי אמונים, מאיר רובינשטיין. הנואם המרכזי באירוע יהיה אבי המשפחה, התנועה והקריה בן ה-92, הרב מנחם פרוש. השמועות טוענות כי נאומו של פרוש, שועל פוליטי וציבורי רב עלילות ומאבקים, יהיה מרתק וטעון במיוחד.

ההזמנה לכינוס. לחץ להגדלה (באדיבות צילום: ההזמנה לכינוס. לחץ להגדלה (באדיבות
ההזמנה לכינוס. לחץ להגדלה (באדיבות 'קו עיתונות דתית')

המועד האחרון להגשת מועמדות הסתיים היום בשעה 13:00. המועמד היחיד שמילא את הטופס הוא ח"כ מאיר פרוש. בשל כך, תוצאות הכינוס ידועות מראש. ח"כ מאיר פרוש ייבחר כמועמד התנועה לראשות עיריית ירושלים.

שמו של חבר המועצה, יהושע פולק, שעלה בעבר כמועמד אפשרי לראשות, נגנז באופן סופי. כפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים', פולק ייכנס לכנסת במקומו של פרוש, אם וכאשר ייבחר. הגורם העיקרי לשבירת מועמדותו של פולק הייתה הצהרתו של ח"כ ליצמן כי הסיעה המרכזית מטילה ווטו על מועמדותו.

לאחר נאומו של פרוש הסב, יעלו לבמה נציגי 'שלומי אמונים' המקומיים, לפי הסדר הבא: יהודה מרמורשטיין, בני ברק; דוד ווינר, בית שמש; יהושע פולק, ירושלים; נחמן בן-שעיה, מודיעין-עילית; משה גבירר, אלעד; פנחס ועקנין, טבריה וכמובן הבכיר מכולם, מאיר פרוש.

במזכירות שלומי אמונים אומרים כי הכינוס לא יעסוק רק בנושא ירושלים, אלא גם בכוננות לבחירות המוניציפאליות בכל הערים החרדיות. "הנציגים המקומיים אמורים לתת סקירה על הבחירות בכל רחבי הארץ על תוצאות חמשת השנים שעברו ועל התוכניות לחמש השנים הבאות", אמר ל'בחדרי חרדים' יוסי דייטש, איש התנועה. "כמובן שבמהלך הערב תתקיים הצבעה למועמדות בירושלים, אבל זהו רק חלק מכלל הנושאים שיידונו". רשמנו לפנינו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד