א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

המטה למען העם והארץ שקוע בחובות

אתר Nfc: החובות הכבדים הצטברו לאחר מסעי פרסום ראוותניים במשך שנים. הרשות השנייה על טענת המטה כי צונזר תשדיר: זה ספין, התשדיר כלל לא הוגש

פי חמש מהמחיר. מארז של 10 נרות זיכרון לגוש קטיף
פי חמש מהמחיר. מארז של 10 נרות זיכרון לגוש קטיף


'המטה למען שלמות העם והארץ' נקלע לחובות כבדים ביותר, לאחר שבמהלך השנים האחרונות ייצר שורה של מסעי פרסום אגרסיביים נגד הממשלה והמדינה, בעיקר סביב נושא ההינתקות.

לפי אתר Nfc, המטה נקט בבזבזנות לאחר שבחר לפרסם רבים ממנשריו על גבי דפי נייר כרומו, הפיץ תקליטורי מחשב, קנה קסדות ושכפ"צים רבים, הפיק סרטים, הקים מוזיאון רעיוני לגוש קטיף שישמש אבן-דרך נגד פינוים עתידיים, ונקט בשורה ארוכה של פרסומים. כאשר נשאלו אנשיו מניין המימון לפעילות, השיבו כי מדובר בתרומות מצד יהודים מארצות הברית.

כעת, כאמור, מתברר שהמטה שרוי בחובות. במנשר אותו פרסם יו"ר המטה, הרב שלום דב וולפא, הוא קרא לציבור לקנות מארז של 10 נרות זיכרון לגוש קטיף בעלות של 101 שקלים (פי 5 מהמחיר הרגיל), תוך הבטחה שהכסף יופנה למוזיאון ולפעילות עם נוער גוש קטיף.

וולפא הבטיח לכל מי שיתרום כי יתפלל עליו בקבר הבעל שם טוב באוקראינה.

דרך הפעולה של המטה היא ייצור פרובוקציות וגימיקים. בסוף השבוע טען המטה כי הרשות השנייה מצנזרת תשדיר רדיו מטעמו, ומונעת כביכול שימוש במינוח גירוש או עקירה כלפי האקט בגוש קטיף.

בפועל, הרשות השנייה הבהירה כי תשדיר שכזה מעולם לא הוצג בפניה, וכי מדובר בעוד 'ספין' מצד אנשי המטה, לאחר שנאמר להם כי לא ניתן לאשר פרסומות העשויות להיות שנויות במחלוקת קודם שהוגשו לעיון הרשות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד