א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

3 שנים אחרי: ועדת הרבנים נפגשה עם מנכ"ל מירס

הרבנים במפגש עם המנכ"ל אברשה בורשטין: "לחברת מירס שמורה זכות ראשונים בהנהגת הסלולר הכשר"

הרבנים במפגש עם מנכ"ל מירס
הרבנים במפגש עם מנכ"ל מירס

חברי וועדת הרבנים לעניני תקשורת קיימו מפגש עם מר אברשה בורשטין מנכ"ל חברת מירס תקשורת.

במפגש, שיוחד לסיכום דיונים במספר נושאים העומדים על הפרק, צויינו בחיוב שלוש שנים להנהגת מכשירי הסלולר המאושר, שקנה שביתה אצל כלל הציבור החרדי. חברי וועדת הרבנים העלו על נס את פועלה של מירס, שהייתה הראשונה שגילתה הבנה לצרכים הייחודיים של הצרכנים החרדים ונענתה לאתגר שהציבו בפניה, בדבר הפעלת הסלולר המאושר. "לחברת מירס שמורה זכות ראשונים ובכך הביאה לפריצת דרך משמעותית בהנהגת הסלולר המאושר".

רבני הוועדה הביעו קורת רוח מרובה מהצלחת המהלך, שהביא תיקון גדול לציבור החרדי בימינו. בציינם שהפעלת הסלולר המאושר, התגלה כדבר חיוני ביותר\ והעובדה שציבור גדול נשמע ומציית לדעת תורה, מבטא את נחיצות וחשיבות התקשורת הכשרה.

מנכ"ל מירס מר אברשה בורשטין, ציין בסיפוק את שיתוף הפעולה בין וועדת הרבנים למירס באומרו: "מירס ראתה בהיענות ליוזמת ועדת הרבנים להנהגת מכשיר סלולר מאושר, משום מתן מענה לצרכיו של ציבור גדול וחשוב. אין ספק שכלקוח רשאי וזכאי הציבור החרדי לבקש את התאמת המוצר לאורח חייו".

המנכ"ל הודה בחום לחברי וועדת הרבנים, על האמון שניתן בו ובחברתו, ועל שיתוף הפעולה בכל תחומי העשייה. אין ספק, שהיענותה של מירס לצרכי הציבור החרדי ומתן מענה טכנולוגי מתקדם ושירותים ייחודיים, כפי שאושרו ע"י ועדת הרבנים, תרמה למובילות של מירס בציבור החרדי.

מנכ"ל מירס סקר את עמדת החברה בדבר פיתוח שירותים נוספים לציבור החרדי, בתיאום עם וועדת הרבנים לענייני תקשורת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד