כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

'יש' יוצאת לדרך; "אנו נהנים מהחרם"

רשת השיווק 'יש' של שופרסל חונכת היום את הסניף הראשון מתוך 48. הרשת תפעל במגזר החרדי, הערבי ובאוכלוסיות מצוקה. מנכ"ל שופרסל: "בסיטואציה מסויימת אנחנו נהנים מהחרם על שפע שוק"

הלוגו של 'יש', טרם הסרת הלוט (צילום: הגולש מהיר חימה)
הלוגו של 'יש', טרם הסרת הלוט (צילום: הגולש מהיר חימה)

רשת השיווק 'יש' יוצאת היום (ג) לדרך. תת-הרשת של 'שופרסל' קמה על בסיס רשתות השיווק 'אלף' ו'זול פה'. הרשת החדשה מונה כיום 48 סניפים, מתוכם המיועדים למגזר החרדי, ומתוכם למגזר הכללי והערבי. כ-20% משופרסל נמצאים בבעלות אנשי העסקים מתיו ברונפמן ור' שלום פישר.

הרשת תפעל בקונספט בו פעלה 'זול פה'. מוצרי מזון באריזות גדולות המותאמים במחירם לבעלי יכולת כלכלית נמוכה יחסית. היום נחנך סניף ראשון של 'יש'. הרשת תפעל תחת הסלוגן 'יש הכל ובזול'. ההשקעה בהשקת הרשת: 70 מיליון שקל.

48 סניפים. סניף צילום: 48 סניפים. סניף
48 סניפים. סניף 'יש' במודיעין עילית (צילום: הגולש מהיר חימה)

כמנכ"ל הרשת ישמש איצ'ה וולקין. הוא מחליף את יהודה פורת שהתפטר במפתיע לפני כמה שבועות. וולקין אמר היום: "כחלק מאסטרטגיית התאמת המגוון ומיקודו, נציע מוצרים ייעודיים וממוקדים יותר, ניתן דגש על מארזי חסכון, אריזות גדולות וכשרויות מהודרות, ובמחירים זולים"

רשתות 'אלף' ו'זול פה', על בסיסן נוסדה 'יש', הוקמו בידי שלושה אברכים מאשדוד, האחים מרגלית ואריה בוים. זול פה היתה נתונה לבעלות משותפת של השותפים עם רשת 'קלאב מרקט'. זו קרסה, ושופרסל רכשה את תת-הרשת.

בתוך זמן קצר, הקימו שלושת האברכים רשת חדשה, 'אלף' שמה. 50% ממנה נמכרו לשופרסל, וזו מימשה לפני כחודש את האופציה עליה חתמו לרכישת המחצית הנותרת מידי השותפים. התשלום חושב על פי מחזור המכירות של אלף בשלושת החודשים שקדמו למכירה.

מנכ"ל שופרסל, אפי רוזנהויז, הודה היום כי החרם שהוטל על 'שפע שוק' בחודשים האחרונים עשה רק טוב לרשת ולמכירותיה. "בסיטואציה מסוימת אנחנו נהנים ממנו, אבל אם מישהו חושב שאנחנו עושים דברים לטווח קצר בגלל דבר זה או אחר, טועה", אמר. רוזנהויז לא פירט עד כמה גדל מחזור המכירות של רשת אלף בעת החרם על 'שפע שוק'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד