ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

ויליאמסבורג: בן 5 נפל ממעלית ונהרג

אסון נורא בארה"ב: יעקב משה ניימן ז"ל, בן למשפחה מחסידי סאטמר, נהרג כשנפל לתוך פיר עמוק. המעלית בה נסע נתקעה והוא החליק בנסיון להיחלץ ממנה. אחיו חולץ בשלום. הוא נקבר בניו ג'רסי

טרגדיה במעלית. יעקב משה ניימן ז"ל
טרגדיה במעלית. יעקב משה ניימן ז"ל

אסון בקהילה החרדית בארה"ב: הילד יעקב משה ניימן ז"ל, בן 5, נהרג היום (ג) כשנפל מגובה של 11 קומות לתחתית פיר של מעלית בשכונת מגוריו, ויליאמסבורג.

המקרה אירע סמוך לשעה 9:00 בבוקר, שעון ארה"ב. יעקב משה ואחיו ישראל ניימן ירדו במעלית, כשלפתע היא נתקעה בין הקומה ה-10 ל-11 בבניין מגוריו. האחים הצליחו לפתוח קמעה את דלת המעלית לאחר הפעלת כוח.

הילד בן ה-5 ניסה להשתחל החוצה לקומה ה-10 מבעד לדלת הפתוחה בחציה, אך החליק אל מתחת למעלית ונפל עד לתחתית הפיר. כתוצאה מהנפילה נפצע יעקב משה באורח אנוש.

הוא חולץ מקרקעית הפיר על ידי מכבי האש והועבר על ידי אנשי 'הצלה' לבית חולים בברוקלין. הרופאים נלחמו על חייו של הילד, אך הוא נפטר בתוך דקות.

האח בן ה-8, שנשאר בתוך המעלית חולץ בשלום.

הילד שנפטר הוא בן למשפחה המשתייכת לחסידות סאטמר. אביו הוא ר' חיים יחזקאל ניימן מויליאמסבורג, סבו הוא ר' גרשון מנדל ניימן מקריית יואל.

הלוויתו של הילד יעקב משה התקיימה אחר הצהריים (שעון ניו יורק) בבית הלווית 'יראים' בוויליאמסבורג, בהשתתפות קהל רב.

הספדו הגאון רבי מנחם מענדל טיטלבוים, אב"ד סאטמאר וויליאמסבורג, רבי משה לאבין אב"ד חרדים, ור' חיים ראובן שענברוין, מנהל מוסדת סאטמר.

אחר כך יצא הארון לבית הקברות בניו-ג'רסי, שם נטמן.

ברוך דיין האמת.

קישורים:
לגלריית תמונות מהלוויה והפרשה - לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד