י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

'מחסני כמעט חינם' רכשה מ'טיב טעם' 3 סניפים שיהפכו לכשרים

רשת 'מחסני כמעט חינם' מאמצת החלטה אסטרטגית: להפוך את חנויות הטריפה ברחבי הארץ לכשרות למהדרין ולמגר את תופעת חילולי השבת של רשתות השיווק

בסוף יהיה פה כשר. טיב טעם
בסוף יהיה פה כשר. טיב טעם

רשת 'מחסני כמעט חינם', בבעלותם של האחים רני ועדי צים, חתמה בימים האחרונים על רכישת שלשה סניפים במודיעין, נצרת וחיפה מידי רשת 'טיב טעם'.

כזכור, פורסם באחרונה בעיתונות על כי רשת 'מחסני כמעט חינם' מאמצים החלטה אסטרטגית להפוך את חנויות הטריפה ברחבי הארץ לכשרות למהדרין ובמקביל למגר את תופעת חילולי השבת של רשתות השיווק בתוככי הערים.

כאמור, נחתם באחרונה הסכם על רכישת שלשה סניפי 'טיב טעם' על ידי רשת 'מחסני כמעט חינם', כאשר השליטה על הסניף במודיעין יועבר לידי האחים צים בא' אלול (1 לספטמבר) הקרוב, הסניף השני הממוקם בנצרת יועבר לידי הרשת בג' תשרי (2 לאוקטובר) הקרוב ואילו הסניף השלישי יועבר לידי משפחת צים בד' חשוון (2 לנובמבר) הקרוב.

עם מעבר הסניפים ל'כמעט חינם' יהפכו אלו לכשרים בלבד והמדפים ירוקנו לחלוטין ממוצריהם ויעלו במקומם מוצרים בכשרות במגוון עשיר ורחב. בנוסף, בסניפים אלו המוצרים של מחלקות הפירות והירקות יהיו לאחר השמיטה בפיקוח כשרות מלא של 'כשרות למהדרין' בראשות הרב אפרתי שליט"א.

למותר לציין כי הסניפים ייסגרו בשבתות ובחגי ישראל והם יפעלו תחת שם המותג 'מחסני כמעט חינם'. רשת 'מחסני כמעט חינם' נוסדה ב-1997, מונה כיום 14 סניפים הסגורים כולם בשבתות ובמועדי ישראל ורושמת בחודשים האחרונים צמיחה מואצת בשל רכישת ופתיחת סניפים חדשים. על-פי הערכות בשוק, מחזור מכירותיה עומד על כ-720 מיליון ₪. בימים האחרונים עוסקים בעלי 'כמעט חינם' באיתור חנויות טריפה ומחללות שבת ברחבי הארץ, במטרה להפכן לכשרות ולסגירתן בשבתות ובמועדי ישראל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד