י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הגרח"פ שיינברג התמוטט בשבת; מצבו קשה

ראש ישיבת 'תורה אור', הרב חיים פנחס שיינברג, התמוטט במהלך השבת . רופא שהוזעק לביתו קבע: המצב חמור. בבדיקות ב'שערי צדק' התברר כי הוא הותקף על ידי חיידק. מצבו קשה אך יציב

התמוטט. הגרח"פ שיינברג (צילום: הגולש 'מתפעל')
התמוטט. הגרח"פ שיינברג (צילום: הגולש 'מתפעל')

זקן ראשי הישיבות וראש ישיבת 'תורה אור', הגאון רבי חיים פנחס שיינברג, התמוטט בשבת האחרונה בשעות הצהריים. רופא שהובהל לביתו איבחן כי מצבו חמור והזעיק אמבולנס. הרב פונה לבית החולים 'שערי צדק' במצב קשה.

בסביבות השעה 13:00, לאחר סעודת שבת, התמוטט לפתע הגרח"פ שיינברג ולא הגיב לקריאות הסובבים אותו. אחד מבני הבית אץ להזעיק רופא שגר בסמוך. הרופא הגיע, בדק את הרב וקבע: מצבו חמור ודורש פינוי מיידי לבית חולים.

התנהג כרגיל עד להתמוטטות. הרב שיינברג עם מקורביו (צילום: הגולש צילום: התנהג כרגיל עד להתמוטטות. הרב שיינברג עם מקורביו (צילום: הגולש
התנהג כרגיל עד להתמוטטות. הרב שיינברג עם מקורביו (צילום: הגולש 'גלגלת')

אמבולנס נט"ן שהגיע לבית העביר את הרב לבית החולים 'שערי צדק' בירושלים, שם אושפז. מבדיקות ראשונות שנעשו בבית החולים עולה כי מדובר בחיידק המקנן בגופו וגרם להתמוטטות. הרב, ששב להכרה, מטופל על ידי הצוות הרפואי ומקבל עירוי. מצבו התייצב אך הוא מוסיף להיות קשה.

יצויין, כי הרב השתתף ביום חמישי האחרון בחתונת נינו שהתקיימה באולמי 'תמיר' בירושלים. הוא שהה במקום עד השעות הקטנות של הלילה ותיפקד כרגיל. בשבת בבוקר הספיק להתפלל את תפילת המוסף כשהוא עובר לפני העמוד בישיבת 'תורה אור'.

בישיבת 'תורה אור' מתקיימות בשעה זו תפילות לרפואתו של הרב שיינברג. בני הישיבה ואברכים רבים מתכנסים בהיכל הישיבה לאמירת תהילים. נא להתפלל ולעורר רחמי שמים על הרב חיים פנחס בן יוספה.

קישורים:
דיווחים בנושא בפורום 'בחדרי חרדים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד