י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

גיידמאק: "אמות, ולא אאפשר מצעד גאווה"

המועמד ארקאדי גיידמאק פותח את הפה: על לופוליאנסקי: "התנהג כפוליטיקאי ולא כבן אדם. התדמית חשובה לו". על המצעד: "אשכב על הקרקע ואחסום אותו". על פרוש וברקת: "מה הם עשו?"

עיר קדושה. אקרדי וחרדים
עיר קדושה. אקרדי וחרדים

'קנאי' חדש בירושלים. המיליארדר ארקדי גיידמאק, המתמודד על תפקיד ראש עיריית ירושלים, יוצא היום (ב) בהצהרה חריפה כנגד 'מצעד הגאווה' המתקיים בעיר מידי שנה. "אמות, ולא אאפשר את קיום המצעד בירושלים", אמר גיידמאק.

גאיידמק יצא לטייל בגאולה • גלריה

הנושא עלה לדיון בכנס שמקיים בית החולים 'ביקור חולים' שבבעלות המיליארדר, במלום 'רמת רחל' בירושלים. "ירושלים היא עיר קדושה. קדושה ליהודים, קדושה לנוצרים וקדושה למוסלמים. הם רוצים להיות גאים? מותר להם. רוצים להפגין? בסדר. אבל רחובות ירושלים הם סמל - ומצעד בהם זו אגרסיביות נגד המסורת שלנו, נגד ערכינו ונגד המורל שלנו".

המסקנה הנחרצת והמפתיעה לא איחרה לבוא. גיידמאק הודיע חגיגית: "אשכב על הקרקע על מנת לחסום את המצעד ואף אמות, אך לא אאשר את מצעד הגאווה בעיר". הוא תקף את לופוליאנסקי שאפשר, לדבריו, את קיום המצעדים הקודמים: "לופוליאנסקי התנהג כפוליטיקאי ולא כבן אדם, התדמית שלו היתה חשובה לו יותר מהמסורת של העיר".

באשר למועמדים המובילים בסקרים, ניר ברקת ומאיר פרוש, אמר גיידמאק: "מה ברקת ופרוש עשו? הם מדברים יפה, אבל בת'כלס מה הם עשו בשביל העיר? אנשים אוהבים את השטריימל של פרוש ואת העניבה של ברקת, אבל אני זה שהשקיע בבתי חולים, בתי כנסת, בית"ר ירושלים והשקעתי את כספי וזמני בעיר".

גיידמאק תקף גם את הסקרים, שלא מחמיאים לו במיוחד, וטען כי הם 'מוזמנים': "סקרים הם אמצעים פוליטיים, כלים מלאכותיים שהמועמדים מנצלים בשביל להשפיע על מועמדותם. השאלות שנשאלו שם היו מכוונות, הן לא התייחסו אליי. אותי ישפטו לפי מעשיי ולא בכלים מלאכותיים או סקרים מטופשים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד