י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

כתב 'ישראל היום' גורש מישיבת 'דגל'

יהודה שלזינגר, כתב הדתות של 'ישראל היום' עלה לישיבת מזכירות 'דגל התורה' בה נכחו כל בכירי התנועה. הוא נכנס באין מפריע, אבל אז סולק על ידי עוזרו של גפני, משה שיפמן. שלזינגר: "אני מכבד"

תאונת עבודה. יהודה שלזינגר (צילום: עוזי ברק)
תאונת עבודה. יהודה שלזינגר (צילום: עוזי ברק)

העצבים עולים לפעמים לראש. יהודה שלזינגר, הכתב לענייני דתות של 'ישראל היום', סולק מבית דגל התורה בבני ברק, לאחר שנכנס לשם במהלך ישיבת מזכירות התנועה. המקרה אירע היום (ב) אחר הצהרים.

שלזינגר, שעבר בסמוך וידע על קיום הישיבה בשעה זו, החליט 'לקפוץ' למקום. הוא עלה, פתח את דלת החדר ונכנס כשאיש אינו מפריע לו. כעיתונאי, הוא ניסה להאזין לנאמר ולדלות כותרות.

במקום ישבו כל בכירי דגל התורה. חברי הכנסת משה גפני, אברהם רביץ ואורי מקלב עם צוות עוזריהם. המועמד לראשות עיריית בני ברק, יעקב אשר. ראש עיריית מודיעין עילית, יעקב גוטרמן ואפילו יו"ר 'משמרת הקודש והחינוך', מוטק'ה בלוי.

דווקא ראש עיריית ירושלים, אורי לופוליאנסקי, נעדר. כך או כך, שלזינגר עמד במקום במשך כמה דקות, עד שזוהה על ידי מאן-דהו. עוזרו של גפני, משה שיפמן, ניגש אליו וביקש ממנו לעזוב. "ראיתי על הדלת 'נא לא לדפוק, ניתן להיכנס'", טען הכתב. "הישיבה סגורה למבקרים, לך מכאן", הורה שיפמן.

תגובת שלזינגר לדברים: "במסגרת עבודתי העיתונאית הגעתי לישיבת דגל התורה. במקום לא היו מרוצים מנוכחותי ואכן התבקשתי לעזוב את המקום. אני מכבד".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד