י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

לופוליאנסקי מתחייב בכתב: אני פורש

ראש עיריית ירושלים, אורי לופוליאנסקי, מאשר במכתב ששלח לרב מנחם פרוש: "הנני מתכוון לכבד את ההסכם משנת התשס"ג. בתום הקדנציה הנוכחית מתכוון אני לפרוש מעיריית ירושלים". פרסום ראשון

מכבד הסכמים. אורי לופוליאנסקי
מכבד הסכמים. אורי לופוליאנסקי

"אני מתכוון לקיים את ההסכם ככתבו וכלשונו", כך כותב היום (ב) ראש עיריית ירושלים, אורי לופוליאנסקי במכתב ששלח לרב מנחם פרוש. המכתב הוצא בתשובה למכתב ששלח פרוש, בו הוא ביקש לוודא האם לופוליאנסקי אכן מתכוון לסיים את תפקידו.

במכתב, המתפרסם ב'בחדרי חרדים' לראשונה, כותב לופוליאנסקי: "כבר הודעתי מעל גלי האתר ובעיתונות הכתובה למינה, את אשר כתבתי לך זה מכבר כי מכבד הסכמים אנוכי, והנני מתכוון לכבד את ההסכם משנת ה,תשס"ג ככתבו וכלשונו".

לופוליאנסקי מוסיף וכותב את המתבקש במפורש: "בעז"ה בתום הקדנציה הנוכחית מתכוון אני לפרוש מעיריית ירושלים ולהמשיך בפועלי בארגון החסד הגדול בישראל - יד שרה".

כזכור, כבר לאחר בחירתו של פרוש למועמד הודיע לופוליאנסקי כי הוא אכן יבצע את ההסכם ככתבו וכמשמעו. אלא שבימים האחרונים נוצר חשש במחנה פרוש, עקב ניסיונות גורמים שונים לעכב את ההחלטה על תמיכה במאיר פרוש בדגל התורה ובעקבות ציטטות שהובאו בשם אותם גורמים, על כך שיש עוד סיכוי להשאיר את אורי קדנציה נוספת.

כמין תעודת ביטוח, ביקשו אנשי פרוש מכתב חתום, וקיבלו. הנה תצלומו בפרסום ראשון.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד