ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

"מצופים" מהם לגדולות

'נבחרינו' עזבו את הלשכות הממוזגות ויצאו להמתיק את יומם הראשון של תלמידי הת"תים עם ופלים מצופים. כשאלי ישי הבחין בשני יתומים שלא התקבלו, הוא ניהל ויכוח - עד שהנהלת הת"ת נכנעה

אלי ישי מחלק ממתקים
אלי ישי מחלק ממתקים

שנת הלימודים החדשה נפתחה ונבחרנו עזבו את הלשכות הממוזגות וירדו אל העם שבכיתות. בביתר עילית נרשמה רמת שיא של אבטחה, כאשר השרים אלי ישי ומשולם נהרי, יחד עם ראש עיריית ביתר מאיר רובינשטיין ובכירי רשת מעיין החינוך התורני, ערכו סבב בתלמודי התורה ובבתי הספר כדי להביט בפני הזאטוטים החונכים לראשונה את כיתות הלימודים.

והם לא באו, כהרגלם, רק עם הבטחות. בכדי להמתיק את יום הלימוד הראשון של הילדים, חילקו הנציגים לכל ילד ופלים "מצופים" מבית "מנעמים", תוך שהם מדגישים באוזניהם כי הם מצפים מהם לגדולות ונצורות. הבחירה בוופל "מנעמים" הוותיק הגיעה בשל הכשרות המהודרת המקובלת על כולם.

השר אלי ישי חיפש בפתח המוסד את הילדים החדשים שעדיין לא הסתדרו במקום לימודים, ומצא אלמנה עם שני ילדים שבניה לא התקבלו למוסדות. מקורבים לחדר ההנהלה דווחו על דיון נוקב בין השר למנהלי המוסד, שבסופו התקבלו הילדים לת"ת על אתר.

במקרה אחר, הציג השר החברתי "אולטימטום" והכריז כי לא ייכנס לבקר בת"ת עד שהילד המבויש העומד בכניסה יתקבל ויחבוש את ספסל הלימודים.

וגם מאיר רובינשטיין מחלקצילום: וגם מאיר רובינשטיין מחלק
וגם מאיר רובינשטיין מחלק

השר נהרי למד בסיור הזה כי מיליוני שקלים ביד הלשון. נהרי הידוע בפדאנטיות שלו נכנס לכיתת קראוונים מוזנחת, ותמה בקול מדוע אין בניה מסודרת לכיתה כה חשובה. המנהלים לא התמהמהו והשיבו: כי אתה עדיין לא אישרת לנו תקציב. השר במשרד האוצר הבין מאוחר מידי את המלכודת אליה הכניס את עצמו, והבטיח על אתר לשריין תקציב לבניין קבע.

כשיצאה פמליית השר מהאתר המאובק, חס השר על הרכב המצוחצח שהתלכלך כולו באבק דרכים, ושלח את נהגו לתחנת הדלק הקרובה לצחצח את הרכב לפני המשך הסיור.

גם באלעד קיבלו הבוחרים הצעירים את פניו של ראש העיר צביקה כהן, שמצידו הגיע מצויד אף הוא בוופלים "מנעמים". הילדים קיבלו את המצופים בהתלהבות רבה, ולמרבה הפלא לא נרשמה כל תלונה בדבר שוחד בחירות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד