י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

רשת 'כמעט חינם' החלה להכשיר את סניף 'טיב טעם' במודיעין

ההכשרה מבוצעת ע"י משגיחי מערכת "כשרות למהדרין" בראשות הגר"י אפרתי שליט"א. גם הסניפים בחיפה ובנצרת עילית יוכשרו בקרוב

הכשרת סניף טיב טעם במודיעין
הכשרת סניף טיב טעם במודיעין


רשת 'מחסני כמעט חינם' החלה בעבודה אינטנסיבית להכשיר את הסניף של רשת הטריפה 'טיב טעם' בעיר מודיעין. כזכור, רשת 'מחסני כמעט חינם' רכשה שלשה סניפים של 'טיב טעם' בערים מודיעין, נצרת עילית וחיפה. בימים אלו עבר סניף 'טיב טעם' בעיר מודיעין לבעלותם של האחים רני ועדי צים, בעלי רשת 'מחסני כמעט חינם', ומיד עם העברה החלו באמצעות משגיחי מערכת "כשרות למהדרין" בראשות הגר"י אפרתי שליט"א להכשיר את הסניף.

עם העברת בעלות סניף 'טיב טעם' במודיעין לידי 'כמעט חינם', החלה בסניף פעילות מרתונית של הכשרת המקום, כאשר כל הציוד והאלמנטים עוברים חיטוי יסודי ומשטחי העבודה כמו גם הציוד הדורש הגעלה והכשרה, עוברים זאת בידי אברכים יראי שמיים. כל זאת, כאמור, נעשה בפיקוח מלא של ראשי מערכת "כשרות למהדרין".

בשבועות הקרובים יעברו לידי האחים צים שני הסניפים הנוספים של 'טיב טעם' בחיפה ובנצרת עילית, כאשר אף סניפים אלו יעברו את ההכשרה הנדרשת. לדברי גורמים בקבוצת צים, מטרת רכישת סניפי 'טיב טעם' נעשית לשם מיגור תופעת מכירת ה'דבר אחר' ומוצרי הטריפה ברחבי הארץ ואין ברכישה זו כל שיקול כלכלי או טובת הנאה כלשהיא. גורמים אלה מוסיפים כי הקבוצה עוסקת באיתור וברכישת סניפים של רשתות טריפה כמו גם חנויות טריפה פרטיות ברחבי הארץ, להכשיר אותם ולהפכם לחנויות כשרות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד