ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

דנקנר משחק את 'טומי' בסדרה חדשה

עורך 'מעריב' לשעבר, אמנון דנקנר, משחק בסדרת טלוויזיה חדשה, דמות טומי-לפידית: מנהיג של מפלגה אנטי-חרדית, שהוא גם שר המשפטים

מתגעגע לטומי. אמנון דנקנר. צילום: ערוץ1
מתגעגע לטומי. אמנון דנקנר. צילום: ערוץ1

אמנון דנקנר, עורך 'מעריב' לשעבר, משחק בסדרת טלוויזיה חדשה, שתעלה לשידור בנובמבר, דמות טומי-לפידית: בסדרה, "פולישוק", סאטירה פוליטית מאת שמואל הספרי, משחק דנקנר דמות של מנהיג מפלגה אנטי-חרדית, שהוא גם שר המשפטים.

"פולישוק", בהפקת אולפני הרצליה, מביאה את סיפורו של חבר-כנסת שמתמנה במפתיע לשר.

לצורך הצילומים של סדרת הטלוויזיה לקח דנקנר פסק זמן מכתיבת ספר שהיה באמצע כתיבתו.

אמנון דנקנר פרש מתפקידו כעורך 'מעריב' בסוף 2007 וזאת, בין היתר, על רקע המשך הדרדרותו הכספית והמעמדית של העתון. דנקנר התגלה כעורך כושל ובשנות עריכתו את 'מעריב' המשיך העתון את התדרדרותו.

למרות היותו חברו הקרוב של טומי לפיד, בשנים האחרונות הרבה דנקנר לקרוא למפנה ביחסו של השמאל ליהדות. הוא גם יצא להגנתו של אריה דרעי, לאחר הרשעתו.

הספר שכתב ויוצא לאור בימים אלה, מסתיים - לפי כתבה שפורסמה על הספר - "באקורד דתי ממש". הכתבת אומרת לדנקנר: "אתה גם חותם אותו בפסוק של שבח והודיה לאלוהים" - ודנקנר משיב:

"כשגמרתי לכתוב את המלים האחרונות בספר הרגשתי תחושה של רוממות רוח ואסירות תודה. את המשפט האחרון כתבתי מכיוון שאני חניך החינוך הדתי, ובתרבות שלי כותבים ככה. אני לא איש דתי, אבל אני נטוע עמוק בתרבות היהודית".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד