י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הונה בבני ברק, נתפס בבורו פארק • בלעדי

ע', נוכל רב עלילות מבני ברק, נעצר ביום ו' האחרון בבורו פארק בחשד לזיוף דולרים. לידי 'בחדרי חרדים' הגיעה עדות על גניבה מתוחכמת שביצע הנ"ל בבני ברק • לצפיה: מצלמת האבטחה תיעדה את הנוכלים

ע' בניו יורק. בתמונה הקטנה: במעשה המרמה בבני ברק (צילום: הגולש ny_ny )
ע' בניו יורק. בתמונה הקטנה: במעשה המרמה בבני ברק (צילום: הגולש ny_ny )



זייפן חובק עולם. ביום ו' האחרון נתפס בשכונה החרדית בורו פארק שבניו-יורק נוכל ישראלי ובכליו דולרים מזויפים. יחד עמו נעצרו עוד שלושה ישראלים צעירים שחשודים אף הם בשותפות בזיוף ובהפצה. כעת מתברר שזו אינה הנוכלות הראשונה של האיש.

ד' ע', תושב רחוב הרב מינץ בבני ברק הוא נוכל ידוע. ברחובות העיר ובמקוואותיה מוזכר שמו באורח קבע בנשימה אחת עם מעשי נוכלות ומרמה שונים ומשונים. מסתבר, שהחשדות לא הופרחו באויר בחינם. לידי 'בחדרי חרדים' הגיעה קלטת ממצלמת אבטחה בה נראה ע' כשהוא יוצא מבית עסק לאחר נוכלות מתוחכמת.



הנוכל ע' יוצא מבית העסק ובידו הסחורה היקרה

נתן גרמיזה, בעל מפעל לייצור תפילין - 'אות לישראל' בבני ברק ישב בחנותו בשעות הצהריים באחד מימי הקיץ אשתקד. לבית העסק נכנסו שני גברים בעלי חזות חרדית וביקשו לרכוש כמות נכבדה של תשמישי קדושה. לאחר משא ומתן קצר התפשרו הצדדים על מחיר, שהיה גבוה יחסית.

הזוג הוציא שיק אמריקאי ומילא בו את הסכום שסוכם, דולרית. הם לקחו את הסחורה ויצאו מהחנות, תחילה האדם שנראה היה כמי שמוביל את העסקה, ואחריו השני. על פי עדות הסוחר, כשהוא ניגש לפדות את ההמחאה, הסתבר שהיא מזויפת מעיקרה ולא שווה את הנייר עליה הודפסה.

מאוחר יותר התברר שמו של האיש, על בסיס צילום הוידאו המוצג כאן. הנוכל ע' התכחש לדברים והתחמק מאחריות. גם פניות למשפחתו לא הועילו ומר גרמיזה נותר בהפסדים כבדים ובידיים ריקות.

כידוע, סוף גנב לתליה. ע' נתפס ביום ו' האחרון בניו יורק בחשד לזיוף חמור, כשהוא גורר עמו למעצר עוד שלושה בחורים אותם סיבך. לגרמיזה נותר לקוות שמה שלא הצליחה לעשותעשתה מערכת אכיפת החוק הישראלית, תעשה מקבילתה האמריקנית.

עצילום: ע
ע' - בשבוע שעבר בניו יורק



עצילום: ע
ע' - אז (מתוך סרט מצלמה האבטחה)



קישורים:
התמונות מבורו פארק פורסמו לראשונה בפורום 'בחדרי חרדים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד