ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

מוסף כלכלי חדש מבית 'קו עיתונות דתית'

"ביזנס" יוצא לאור החל מהשבוע ויצורף לכל ששת עיתוני הרשת בתפוצה של 145,000 עותקים. עורך המוסף הוא ינון פלח, המשמש כעורך משנה ברשת כולה. השקת המוסף מלוווה בקמפיין רחב

ביזנס. שער המוסף הראשון שיצא השבוע
ביזנס. שער המוסף הראשון שיצא השבוע

רשת "קו עיתונות דתית" יוצאת החל מסוף השבוע הנוכחי עם מוסף "ביזנס" – מוסף כלכלי חדש שיצורף מידי שבוע לכל ששת עיתוני הרשת, בתפוצת שיא של 145 אלף עותקים.

המוסף החדש יצורף החל מיום רביעי השבוע לעיתון "קול העיר" בני ברק, בימי חמישי לעיתון "השבוע בירושלים" ובימי שישי לעיתונים "השבוע בפתח תקווה", "דתי בשרון", "דתי דרומי" ו"דתי צפוני".

את המוסף יערוך ינון פלח, המשמש כעורך המשנה של רשת המקומונים. המוסף יהיה בן 32 עמודים ויכלול לצד חדשות כלכליות שוטפות, גם התייחסות ספציפית לכלכלה החרדית. כמו כן יכלול העיתון מדורים העוסקים בבורסה, נדל"ן, בנקאות, פרסום, שווקים, מחשבים, תחבורה, רכב ועוד. גם לוח המכירות של קו עיתונות דתית – לוח מזל וברכה הגדול ביותר במגזר החרדי יהווה חלק מהמוסף החדש.

השקת המוסף החדש תלווה בקמפיין עצמי ובקמפיין חוצות בערים החרדיות, תחת הכותרת "בואו לעשות אותנו ביזנס".

בהנהלת "קו עיתונות דתית" מציינים שהוצאת המוסף הגיעה מתוך חשיבה אסטרטגית ארוכת טווח, ומתוך צורך להגיש מוצר כלכלי שידבר אל הקורא החרדי בגובה העיניים. ההיענות של משרדי הפרסום לרכישת שטחי פרסום החל הגיליון הראשון, מעידה על הצורך שהיה קיים בהוצאת מוצר זה לשוק.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד