י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

סקופ: פפה אללו (מרצ) התפלל מנחה

הפתעת השנה: ראש סיעת מרצ במועצת העיר נעמד להתפלל מנחה יחד עם חברים חרדים בעירייה. הוא חבש כיפה והשלים מניין בבניין המועצה בכיכר ספרא. פפה אללו מוכר כלוחם אנטי-דתי חרוץ • תיעוד בלעדי

הסתיימה התפילה, מתפטרים מהכיפה..
הסתיימה התפילה, מתפטרים מהכיפה..

אם לא היה היום אלול, היינו סבורים שזהו פורים. חבר מועצת ירושלים מטעם מרצ, פפה אללו, נצפה כשהוא עומד היום (ב) אחר הצהריים עם קבוצת חרדים באחד מאולמות כיכר ספרא והתפלל מנחה. לא סתם התפלל, הוא אפילו חבש כיפה.

אללו עם הכיפה על ראשו במהלך התפילה, היוםצילום: אללו עם הכיפה על ראשו במהלך התפילה, היום
אללו עם הכיפה על ראשו במהלך התפילה, היום

אלמלא התצלום המצורף לא היינו מאמינים. אללו (63) ידוע כגדול הלוחמים ב'כפייה הדתית' ובדת בכלל במסגרת כהונתו כחבר עירייה. הוא מגדיר עצמו "שומר אופייה החילוני הנאור של ירושלים" ופועל רבות למען הצדקת הגדרתו זו.

פפה עומד בראש סיעת מרצ הירושלמית, המונה 3 נציגים במועצת העיר. הוא התפרסם כשהוביל אופוזיציה לוחמנית לאהוד אולמרט בתקופת כהונתו כראש עיריית ירושלים, ותקע מקלות רבים בגלגלי העירייה. העילה: אולמרט, לטעמו, חבר לחרדים קצת יותר מדי.

אללו הוא יליד פרו, עלה לארץ בשנות ה-70 והתחתן עם נערה שבדית שהכיר באולפן קליטה בערד. עוד לפני שעמד בראש סיעת מרצ, הוא התפרסם כשעמד לצידו של ארנן יקותיאלי (ז"ל) במאבקי הדת, בעיקר בנושא פתיחת בתי הקולנוע בעיר בלילות שבת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד