י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

רבי שמעון בר יוחאי הציל את חייו

מחלת מלריה קשה תקפה את טל הלוי כשהיה בשליחות בקניה, על מיטת חוליו הוא חלם את רבי שמעון בר יוחאי. מאוחר יותר הוא חקר אודותיו ובעקבותיו החל בתהליך תשובה. להאזנה!

שיטת שיווק בלתי שגרתית, עטיפת האלבום
שיטת שיווק בלתי שגרתית, עטיפת האלבום

טל הלוי תמיד היה בצד המוסיקלי של החיים, אולם החיבור למסורת החל דווקא כשהיה בשליחות בקניה. מחלת מלריה קשה תקפה אותו, הסיכויים לצאת ממנה בחיים היו קלושים. על מיטת חוליו הוא חלם את רבי שמעון בר יוחאי, מאוחר יותר הוא חקר אודותיו ובעקבותיו החל בתהליך תשובה.

טל הלוי, (38), מוסיקאי וזמר מוכשר, מוציא לאור את אלבומו הראשון, הללוי-ה. מי שלימים הפכה להיות רעייתו, מירב, כתבה את רוב המילים והלחנים לאלבום. שאר הטקסטים נלקחו מהמקורות. המוסיקה של משפחת הלוי מגוונת ורבת סגנונות והופכת את האלבום למיוחד ומעניין לאוזן. באלבום 14 רצועות וכולל קצב של רגאיי, רוק ואפילו נגיעות של מוסיקה ים תיכונית. המקצבים המשתנים והמוסיקה הקולחת, כמו גם הרגש והאמירה שבבחירת הטקסט הופכים את האלבום לגרובי ומלא באנרגיה יהודית.

את לימודי המוסיקה השלים בלוס אנג'לס, בהמשך שימש כטכנאי קול עם מיטב המוסיקאים בארץ ואף הטביע את חותמו בלא מעט הפקות ישראליות. כעת כאמור הוא מתמקד במוסיקה יהודית מקורית.

גם שיטת שיווק האלבום החדש בלתי שגרתית: כדי להזמין את הדיסק, יש להתקשר ולהזמין את האלבום. רק לאחר שיתקבל אצל הלקוח, אפשר יהיה לשלוח את התשלום. טל סומך ומאמין כי הרוכשים הפוטנציאליים, ישלחו את התמורה בדואר חוזר.

הפצה: גרינטק

קישורים:
מודה אני - טל הלוי
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד