ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

בי"ד רבני חב"ד: נענים לבקשת האדמו"רים

בית דין רבני חב"ד קבע: שמחת בית השואבה בשיכון חב"ד בירושלים תתקיים במתחם בית-כנסת חב"ד, לגברים בלבד. לאחר מכן יימשכו הריקודים ברחובה של עיר. "קוראים לכל חסידי חב"ד להשתתף"

יתחיל בבית הכנסת. יסתיים ברחוב. פסק בית דין רבני חב"ד. צילום: col
יתחיל בבית הכנסת. יסתיים ברחוב. פסק בית דין רבני חב"ד. צילום: col

"ושמחת בחגך" • כל האירועים

בימים האחרונים התקיימו דיונים ממושכים רבים בבית דין רבני חב"ד בארה"ק יחד עם ראשי צעירי-אגודת-חב"ד ועם הגופים הרלוונטים, אודות המודעה שפורסמה בעיתון 'המודיע', עליה חתומים אדמו"רים ורבנים, וביניהם גדולי ידידי חב"ד, בה הם קוראים לאסור קיום שמחת בית השואבה ב"רחובה של עיר".

החותמים על המודעה הבהירו לרבני חב"ד כי חלילה אין מדובר במאבק נגד חב"ד, וכי רק הבעיות שנוצרו בשנים האחרונות עקב הערבובייה בשמחות בית השואבה, שהביאו לפריצות רבה, נשירה בקרב צעירים ועוד - גרמו להם לחתום על המכתב.

הגר"ש וואזנר: למישקולץ מותר לערוך שמחת בית השואבה

יחד עם זאת, לאחר שעסקני חב"ד הבהירו כי הם נחושים לקיים את הוראת הרבי מליובאוויטש זצוק"ל, לרקוד דווקא "ברחובה של עיר", כי "עיקר החידוש הוא כאשר שמחת בית השואבה בוקעת ויוצאת גם ברשות הרבים" - החליטו רבני חב"ד, כי השנה תיפתח 'שמחת בית השואבה" בבית כנסת 'היכל לוי יצחק' בשיכון חב"ד בירושלים, בשעה 8 בערב, שם ישאו דברים רבנים - ובהתאם להוראת הרבי יימשכו השמחה והריקודים גם לרחובה של עיר.

רבני חב"ד קראו לכלל חסידי חב"ד לבוא ולהשתתף באירוע, המיועד לגברים בלבד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד